Ga naar inhoud


[Homecast HS8100 PVR CI CD] combo vast en draaibaar werkt niet


Hans4

Aanbevolen berichten

Net mijn overleden Echostar 5020 vervangen door een nagelnieuwe Homecast 8100 PCR CI CD 500GB.

 

Ik krijg helaas de combinatie vast/draaibaar niet aan het werk.

Volgens mij zit er een ernstig defect in de software:

Ik heb de vaste op tuner A (zoals aanbevolen in de handleiding), en de draaibare (disqec 1.2 Vbox) op tuner B.

ELKE keer als ik een sat scan wil doen verandert-ie tuner B weer en A, en vindt dus weer Astra 1 zenders (van A) terwijl de antenne op Astra 2 gericht staat met tuner B. Je verandert A in B en gaat weer scannen, en daar komen alle zenders van de andere tuner weer. Als je het scan menu verlaat staat-ie dan ook vrolijk weer op A, daarin is-ie het met zichzelf eens.

De software is afgeleverd op level 1.03.0A, en dat is ook wat de OTA had de laatste keer dat ik het probeerde.

 

In andere posts lees ik dat het beta level van de SW nog niet zo stabiel is, dus ik wou dat niet proberen tenzij inderdaad dit probleem gefixt is. Iemand enig idee?

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij zit er helemaal geen CD software in ook al staat er CD op de doos - ik kan gewoon zenders verplaatsen, EPG is alleen now/next, en de zendervolgorde is exact de scan volgorde by default (nu niet meer, daar ik allerlei zender verplaatst heb).

Kortom ik zie geen enkele CD eigenaardigheid.

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correctie er stond geen CD op de doos, alleen op de rekening/bestelling. Kortom het is er gewoon geen.

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 1.04.7B geladen - zelfde probleem.

 

Heb nu maar eens de draaibare op tuner A en de vaste op B gedaan.

Dat werkt een stuk beter. --> kortom handleiding incorrect

Hans

VU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.05.2B (BETA! D.h. nicht OTA empfangbar)

 

Infos von HC (25.03.08):

1. Stabilität wurde erhöht.

2. Es kam immer wieder zu Hängern und Abstürzen.

3. Umschaltzeiten wurden leicht verbessert.

4. Programmliste wurde leicht geändert.

 

Je kan hem hier downloaden.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...