boekkie Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Geplaatst: 31 maart 2008 Hallo Steve,dreamboxje werkt,weer uitstekend,alleen, de + , min en data,zitten inderdaad anders!Zie bijlage! Nogmaals bedankt! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
deblaauwesigaar Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Ik heb hetzelfde probleem. Ik had toevallig 2 500ssen. Heb het frontje gewisseld en hij werkt weer. Wil dus ook graag die defecte maken. Kan hier misschien gepost worden welk type ik moet bestellen. Of zijn alle IR-ontvangers gelijk en is alleen de pootjes indeling verschillend ? Gr, Erik Technisat Multytenne TwinDB500HDDB800HDPli Nightly open PLICCcam 2.1.4
iemand Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 soms wel, maar die info is vaak wel te vinden op internet. Heb je nog een oude video-recorder bij de hand. Zit nl ook een ir-ontvanger in. De printsporen even volgen en concluderen wat massa, voeding en data-lijn is. Naast de verschillen in aansluiting is er nog verschil in ' samplings-frequentie'. Maar wie weet heb je 'mazzel'. gr. Erik
Steve Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 je kan de tsop1730 wel ervoor gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen