Moderator Matchless Geplaatst: 23 maart 2008 Moderator Geplaatst: 23 maart 2008 het is duidelijk een misdruk. Kijk maar naar het logo. de strepen bijv lopen door zoals het hoort als het binnenste gedeelte goed zou zitten. Als hij "onder de tram" was gekomen dan zou het logo ook versprongen zijn. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Poetsdoekje Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Beetke vreemd dat deze tussen jouw wisselgeld zat en dat niemand eerder tot de ontdekking is gekomen dat er iets aan de hand is met dit eurostuk. Is het niet bewerkt door iemand, want het lijkt dat er zelfs een opening inzit grtzzz. poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast AlanS Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Citaat: want het lijkt dat er zelfs een opening inzit Dat klopt ook. Er zit een spleetje in
Gast AlanS Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Nou ik heb op het muntenforum een berichtje geplaatst kijken of daar wat uitkomt.
Gast AlanS Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Nou, misschien toch nog een doorslag iemand bood al een paar honderd euro. Gooi mij maar weg
kaelem Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Horen we nog hoe het afloopt,ben wel benieuwd. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
trust Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Origineel bericht van: AlanS op verzoek ook andere kant. Geen wonder dat ie mislukt is , 't is een Belgische euro Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Keteltje Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Vraag me af of je hier over een misdruk moet spreken, of over een misslag? Schijnt verschil in te zitten. Hoe dan ook, het is een bijzondere munt en ben benieuwd hoe het afloopt.
Coliseo Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Origineel bericht van: trust Geen wonder dat ie mislukt is , 't is een Belgische euro ...die we hebben kunnen verpatsen aan een Nederlander !
wammeswaggel Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Het koperdraad is toch ook uitgevonden door twee Hollanders(ik ben er zelf een, maar een beetje zelfspot moet kunnen) die tegelijk een cent vonden? Misschien is dat ook wel het geval bij deze Euro. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Pacman Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Oei, die grap heeft een baard van hier tot....ehmm...Tibet...?
wammeswaggel Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Ach hij is oud, maar een beetje relativeren mag toch ook wel? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
azerty Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Goede tip voor valsmunters...het hoeft niet zo precies...dat brengt veel meer op dan 1 Euro...
Gast AlanS Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Inderdaad een misslag. Nadat ik de munt op de site had gezet van de link hier een paar berichten boven werd mij er allereerst op gwezen dat het om een misslag gaat en geen misdruk. logish eigenlijk. Heb hem nu op een veilingsite staan maar heb al bod van 250 euro ontvangen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen