Ga naar inhoud

DUO LNB VOOR ASTRA 3 BIJ GEBRUIK IN HET BUITENLAND

Aanbevolen berichten

Gast Satforall
Geplaatst:

Zijn er al mensen die ervaring hebben met het gebruik van een in nederland gekochte Duo LNB (Astra1 en 3) in b.v. Italie of Spanje.

Lukt het daar ook om met de Duo LNB Astra 1 en 3 te ontvangen?

Graag reacties!!!

Gast wanderer
Geplaatst:

Volgens mij loopt hierover al een draadje, al eens gezocht met de zoekfunctie?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp dan is ontvangst van de Astra 3 in midden Spanje vrijwel niet mogelijk, das klote, heb ik voor jan joker een Maximum duo quad LNB aangeschaft

Geplaatst:
Origineel bericht van: yuri62
.. is ontvangst van de Astra 3 in midden Spanje vrijwel niet mogelijk ..

Zie mijn antwoord HIER

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

@yuri62

In je eerste bericht zeg je dat je op Astra1E op 23.5 oost geen signaal hebt, maar op welke transponder(s) heb je dat getest??

Over het algemeen staan in de ontvangers een zooi transponders geprogrammeerd die vaak allang niet meer werken.

Op zich volgens de BSS Beam zou je de vertikale transponders moeten kunnen ontvangen, de horizontale helaas niet die komt net voorbij halverwege Frankrijk.

Dus de regionale zenders kun je vergeten.

Dus kijk eens naar de Astra1E van Lyngsat en zet de verticale transponder van CanalDigitaal eens in je Flips de 11739 dat zou moeten lukken.

Mits alles goed ingesteld staat dus ik doel op de disqC 1.0 settings dus Astra1 op 19.2 oost op 1 of A en Astra3 (Astra1E) op 2 of B er zit geen originele software meer in je ontvanger dus hopenlijk zit er wel disqC in. laugh

Geplaatst:

Ik heb er ook al over geschreven, maar weet niet meer waar. De regionale kan je inderdaad vergeten, maar hier in het diepe zuiden, kan je wel het thema pakket ontvangen met een 85 cm wok. Ik heb dat getest met een single lnb, of dat ook werkt met een duo weet ik niet.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen