Moderator Matchless Geplaatst: 23 maart 2008 Moderator Geplaatst: 23 maart 2008 Ik had vanacht een kaart laten her-activeren en de update werd verzonden. Een half uur later deed ik hetzelfde met een andere kaart die niet op mijn naam staat. Tot mijn verbazing wist de site te vertellen dat ik al een update had aangevraagd. Beide kaarten zijn echter verschillend?? Bewaard CDS de IP's van de her-activeerders? zo ja ,dan is dit wel een handige manier voor hun om te zien welke kaarten waar rond zwerven.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
D.Quijote Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Dat zou dan ook betekenen, dat ze kunnen zien dat het een buitenlands IP nummer is. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Benny Lava Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Hoeft niet. Misschien is er alleen een cookie geplaatst.
Gert30 Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 De melding die jij kreeg, kan wel eens een standaard melding zijn. Is die kaart wel geregistreerd bij CDS? Bij een nieuwe smartcard of een smartcard die door de vorige eigenaar beëindigd is, moet opnieuw geregistreerd worden. Je kan dus niet heractiveren Je kan daar beter even met bellen naar CDS. Satellietontvanger: Strong SRT6850 & Nokia 9302. Schotel: Visiosat Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird 13
wammeswaggel Geplaatst: 23 maart 2008 Geplaatst: 23 maart 2008 Er staat me iets van bij dat je na een heractivatie een bepaalde tijd moest wachten voor je weer een nieuwe kan aanvragen. Misschien bedoeld voor ongeduldige mensen, maar kennelijk is er in het systeem geen rekening gehouden met mensen die meer dan EEN kaartje hebben. Een IP-adres koppelen aan een kaartnummer lijkt me geen zinnige zaak, omdat die heractivatie bvb ook bij de buren kan worden gedaan of bij de dealer. En wat te denken van mensen met een dynamisch IP-adres? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
rolandroland Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Probeer het anders via www.anoniemsurfen.nl. Daar kun je een andere IP adres verkrijgen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen