Ga naar inhoud


Ervaringen met Cartrek 400 navigatiesysteem?


Digipaps

Aanbevolen berichten


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

TomTom draait er niet lekker op, je kunt wel MioMap gebruiken...die draait er perfect op..

 

Beter dan de orginele software...

 

Maar de vraag blijft...zijn er mensen met ervaringen met dat ding ?

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er een paar keer demonstraties meegegeven voor de firma waar hij wordt verkocht. Bestaande software werkt niet echt lekker, als je o.a. tomtom gewend bent. Heb nu MioMaps erop draaien evenals een collega van me, en dat werkt prima.

 

Eigenlijk zou je deze moeten kopen (slechts 99,00 euro) en dan even voorzien van MioMaps. Heb je een supergoedkoop navigatiesysteem

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
99 euro??...waar dan?

Precies! dat vroeg ik me ook al af, misschien wordt M.plaats bedoeld, want daar staan er genoeg te koop, daar kan je ook de Mio software voor een leuk prijsje kopen.
Overigens heb ik op een Mio P560 TomTom 6.0 gezet en dat werkt ook prima.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Digipaps
TomTom draait er niet lekker op, je kunt wel MioMap gebruiken...die draait er perfect op..

Beter dan de orginele software...

Maar de vraag blijft...zijn er mensen met ervaringen met dat ding ?


Als je op de site van het consumentenprogramma "Kassa" kijkt, zijn er veel mensen met gebruikservaringen.
Jouw citaat is daar inderdaad veel gehoord.
Nieuw uit doos hebben veel mensen er klachten over, maar met alternatieve software schijnt hij waar naar z'n geld te zijn.

Is binnenkort bij kassa radio een onderwerp over.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer
Origineel bericht van: pietpiet50
Heb er een paar keer demonstraties meegegeven voor de firma waar hij wordt verkocht. Bestaande software werkt niet echt lekker, als je o.a. tomtom gewend bent. Heb nu MioMaps erop draaien evenals een collega van me, en dat werkt prima.

Eigenlijk zou je deze moeten kopen (slechts 99,00 euro) en dan even voorzien van MioMaps. Heb je een supergoedkoop navigatiesysteem

Welke miomaps heb je erop en is er ergens een NL handleiding hoe dit te raliseren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...