Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 Kan iemand mij vertellen wat voor programmer ik het beste kan nemen ik heb een Philips Seca ontvanger. Zo ja waar zijn deze tegen een betaalbare prijs te verkrijgen.<P>Groeten De Genieter<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 januari 2001 Geplaatst: 12 januari 2001 Goldprogrammer + Goldwaferkaart.<BR>Lees een 'Satellite'-magazine eens goed door...<BR>Vooral de advertenties....
Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Frederic:<BR><B>Goldprogrammer + Goldwaferkaart.<BR>Lees een 'Satellite'-magazine eens goed door...<BR>Vooral de advertenties....</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Dank je wel,ik ga het zeker doen en mocht iemand nog een suggestie hebben dan hoor ik deze natuurlijk erg graag.<P>Groeten De Genieter.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 januari 2001 Geplaatst: 15 januari 2001 vp2 die kan veel meer ook atmels jupiter mosc pickaarten goldwafer
Aanbevolen berichten