Hans4 Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Ik probeer de satelliet Eurobird 9 toe te voegen, aangezien die niet in de lijst voorkomt. Op het transpondermenu komt een ongedocumenteerde rode knop "edit" voor waarmee ik inderdaad een satelliet kan toevoegen. Heb dat gedaan, en de transponders ook. Maaaaar .... als ik het Dish menu inga om hem te zoeken met de motor kan ik hem niet selecteren - er staan maar 32 satellietpositis genoemd. Hoe definieer ik de link tusen Diseqc 1.2 positie nummer en satelliet? Dat is het stukje wat nog ontbreekt.... HansVU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D
Hans4 Geplaatst: 24 maart 2008 Auteur Geplaatst: 24 maart 2008 Ah, je kan na het selecteren van een Schotel nummer (dat is de Diseqc positie), een andere satelliet selecteren in het veld 'satelliet'. Probleem opgelost. De satellietlijst is trouwens wel erg oud ... hij noemt Atlantic bird 1 en 3 nog anders en mist de meeste transponders op die 2 satelieten. HansVU+ Duo2 4 tuners, VTI 6.0.4; BigBisat, 8 smalle Inverto LNBs; NetVision Vbox II, Funke 99cm, LNB Inverto Pro, Jeager H2H SMR-99G; Pioneer LX6080D
Dirk009 Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 kan je die lijst niet updaten ? Is toch een nieuwe tuner, en ze zetten er oude lijsten op ? DM800 - Tv-vlaanderen
marik Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Hoi dirk009, ik weet het niet zeker daar ik een Ferguson heb, maar ik heb begrepen dat die hetzelfde werken. Ik had hetzelfde probleem en kwam er bij toeval achter dat als je in het schotel menu staat en je drukt dan op dubbele pijl omhoog dan komt er een lijst met ALLE satelieten te voorschijn dus niet alleen de voorgeprogrammeerde. Succes, Mari.
Satwatcher Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Dit is een hele andere menustructuur als de Fergusson heeft. Dit is een twin tuner HDTV PVR ontvanger. Daarnaast zijn de hardware van diverse Homecast modellen gelijk aan die van Fergusson maar hebben ze allebei een andere GUI/menu interface. Satwatcher ---------------------------------------
Olie Geplaatst: 30 maart 2008 Geplaatst: 30 maart 2008 Kijk hier maar eens http://laurals.net/ ik denk dat de menu structuur gelijk is aan de 5101. Het toevoegen is vrij simpel. HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Bamoah Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Is er een setings editor voor deze systeem ? net als topset voor topfield ? <-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen