Gast digibate Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Na het helemaal opnieuw inladen van de zenders ben ik er een aantal kwijt zoals Belgie 1 en 2 en de radiozenders en de BBC radiozenders .De zenders lijken wel ingeladen te zijn (rood tekstblokje linksonder in beeld)maar er is geen beeld c.q.geluid (een rood blokje rechts in beeld).Tot ik opnieuw begon werkte alles perfect.Wie heeft een oplossing? Naast de tuner gebruik ik een Bisatellite schotel van Visiosat gericht op Astra 1 en 2
kaelem Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Heeft dit niets te maken met de favorieten. Ik weet niet meer precies hoe hat zat met die asscom maar als je ergens op drukte gingen er volgens mij zenders naar de fav.lijst In de normale zap lijst werkte een paar kanalen dan niet meer. Vast wel iemand hier die precies weet hoe dat zat. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
gerrit B Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 rood blokje betekend dat het een gecodeerde zender is en je er een kaartje voor nodig hebt om er naar te kunnen kijken. je kunt de signaalsterkte controleren in menu 7 als je een bi satelite hebt met meerdere koppen moet je bij het zoeken wel eerst schotel 1 of schotel 2 selecteren en evt de freq in stellen. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen