Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 wie kan me helpen met dit probleem bij proggen van kaartje wel beeld maar kan niet meer veranderen van kanaal. <BR>weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan op lossen ?????<BR>prog de S*C* C*D*S van b*/DK<P>alvast bedankt
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 DE S*C* Box die ik heb is een philips media box<P>ik heb wel beeld met de d*ck F*L*`s maar kan niet schakelen tussen de kanalen ik kan ook niets meer doen via de afstand bediening<P>weet iemand hier een oplosssing voor ?????<P>alvast bedankt
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 rojoda een kennis van mij heeft ook een mediabox van philips kan wel schakelen maar zodra je op C+ komt dan is het over ik zou ook wel even willen weten hoe dat te verhelpen is loop al dagen te kl*t*n daar mee<P>M EN M
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 gebruik die file van die halve zool uit 'the A team' en yep->zap=ok
Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 HOi,<BR>Ik heb hier ook het zelfde probleem met mijn s***-doos kan je me even die files of url toesturen thanks....
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 Is er misschien iemand die mij met hetzelfde probleem uit de brand kan helpen ??<BR>(ik heb me in de tussentijd suf gezocht naar de files van Halve zool, maar kan niets vinden)<BR>groetjes<BR>Bert
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Zou iemand mij deze file ook willen sturen<BR>zodat de box niet meer blijft hangen?<BR>gr genoki gvdh1@mailcity.com<p>[ 13-09-2001: Message edited by: genoki ]
Gast Geplaatst: 16 september 2001 Geplaatst: 16 september 2001 De Spaanse SW er op gezet en hij loopt weer<BR>als een zonnetje.
Gast Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 Zoek ik die file voor de philips mediabox, wie helpt ?<P>Doris
Gast Geplaatst: 17 september 2001 Geplaatst: 17 september 2001 inmiddels veel file`s geprobeert maar<BR>nog steeds niet werken wie helpt<P>alvast bedankt
Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 Satvogel kan jij me mischien helpen met mijn probleem<P>bvd<P>ron
Aanbevolen berichten