Ga naar inhoud


vastlopende seca doos


Gast

Aanbevolen berichten


Na een half uur was het weer over en liep de box weer vast. Ook herstart werkt niet. Sorry!<BR>===========================================<BR>Oorspronkelijke message:<BR>===========================================<BR>Vastlopen van Duitse mediabox DS175A en een GW kaart.<BR>Ik had dit probleem ook sinds een paar dagen en heb allerlei versies, zoals bacterio, murduck v9.1 en V9.2 geprobeerd. Ik heb zelf met de PBM zitten spelen. Niets wou helpen.<BR>Op het board bij onze bekende eend kreeg ik response van 'kopvannrdholland' met een suggestie die mijn probleem helemaal opgelost heeft. Zijn voorstel was om de kanaal naam aan te laten passen naar C+kleur1 en C+kleur2. Dit lukt in het menu met 'hinzufugen'. Nadat ik dit gedaan had, waren de namen gewijzigd en was mijn vastlopen voorbij!!<p>[ 21-09-2001: Message edited by: satori ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag wil ik reageren op het vorige bericht heb dit dus ook gedaan maar met de niet nederlandse zenders kan ik wel zappen en als ik op de nl zenders kom loopt alles vast dus wie weet hoe dit komt en weet er een oplossing voor de f*l*s die ik heb gebruikt zijn van de alom bekende B*M*R site <P>alvast bedankt <P>Ron (radeloos)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem :<P>Vastlopen van Duitse mediabox DS175A en een GW kaart.<P>Oplossing die voor mij prima werkte;<BR>2 nieuwe eproms (27040) met de Engelse software erin zetten, geen "vastlopende" doos meer. Bijkomend voordeel, de fta zenders zijn ook zonder kaart te ontvangen.<P>De eprom files kan ik je wel mailen, eproms programmeren kan ik echter niet.<P>Groetjes, Joop Roenhorst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Het vervangen van die eproms dat lijkt me wel wat, maar hoe heb je dat gedaan gewoon op de pcb een voetje gezet of dadelijk op de pcb. En welke kanalen kan je dan kijken met engelse soft????<BR>Dit lijkt op het eerste zicht een degelijke oplossing nl. geen problemen met flashen gewoon even in de progger en de chip overbouwen...graag toch wat meer uitleg over het hoe en waarom??? graag..<BR>Groeten<BR>C-ya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo c130<P>Op de print zitten al Ic-voetjes,makkelijker kan het niet. Oude eproms eruit, nieuwe erin, simpel. Ik raad je wel aan om nieuwe eproms te kopen, zijn niet duur (circa ƒ 15,-/stuk). Mocht er iets mis gaan, dan heb je altijd de oude eproms nog. Vervolgens met Mediaserax een nieuwe zenderlijst erin zetten (of kanalen opnieuw inlezen). Voor zover ik weet zijn alle seca-kanalen te ontvangen m.u.v. PPV kanalen (Kiosk, Taquilla e.d.).<P>Succes Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na mijn zeer kortstondige succes met de duitse Mediabox en het niet meer kunnen wisselen van kanaal, zodra ik op het Nederlandse boeket kwam, heb ik via een zeer goede tip van 'Barst' de box weer in zapbare toestand.<P>Achteraf was de oplossing nogal eenvoudig. Laadt m.b.v. MediaSerax de Spaanse eeprom settings in de box. (Ik bedoel dus niet de channel settings en ook niet de firmware). Als je MediaSerax opzoekt (NPQ), vind je ook de Engelse en Spaanse eeprom setting files. Je hebt voor MediaSerax een 1 op 1 seriele kabel nodig en de Mediabox moet op standby staan.<P>Groeten,<BR>Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor de hierboven vermelde procedure werkt echt, we kunnen terug zonder problemen zappen thanks voor de tip.....<BR>Weet er soms iemand ook hoe je weer ta*** kan zien op die duitse boxen???<BR>Groeten<BR>c130

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...