Gast peterp Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 sinds kort heb ik een extreme uci 6400 ook heb ik een sony harddisc recorder nu is mijn volgende probleem als ik de extreme bovenop de sony zet en een progamma op neem van extreme naar sony rec.en later het opgenomene weer afspeel met de sony ik op de televisie vertikale storings strepen krijg in een golf vorm van boven naar beneden (blauw met rood of oranje ben een beetje kleurenblind) als ik hetzelfde doet met een andere ontvanger is er niks aan de hand. ook heb ik al geprobeerd om aluminium folie te legen tussen de sony rec. en de extreme zoder resultaat,ook de modulator van de extreme in het menu veranderd zonder resultaat WIE WEET RAAD
Gast Leoisgoed Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 het is absoluut interferentie. er zit een socilator in de UCI6400 (bijvb. van de CPU) die storing geeft in de HD-rec. als je er iets van staal tussen legt en eventueel aan aarde knoopt moet je het wel weg kunnen krijgen suc6 Leo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen