duc748 Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 hallo ik zie dat premiere en sky hd zenders hebben. maak ik kan ze niet vinden in mijn zender lijst. of moet ik een ondvanger hebben van premiere of sky??
Moderator ceesv Geplaatst: 24 maart 2008 Moderator Geplaatst: 24 maart 2008 Hallo, je schrijft niet welke ontvanger en welke zenderlijst je gebruikt, zotat een direct antwoord niet mogelijk is. Voor premiere (duitsland) geldt, dat je een abbo zult moeten hebben en een kaart en kaartlezer (CI module) om deze zenders te kunnen bekijken. Premiere bevind zich op Astra 1 op 19 graden oost. Voor Sky moet je eveneens een abbo hebben. Deze zenders bevinden zich op Astra 2 op 28 graden Oost. De frequenties kun je vinden op bijvoorbeeld www.kingofsat.net Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
digitaal kijker Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 zonder HD ontvanger kan je ze niet bekijken, en je moet er een kaartje voor hebben,en voor sky ook een HD onvanger van sky,anders geen HD zenders bij sky. zonder de ontvanger verkopen ze de HD zenders niet omdat de kaart gepaird wordt aan de ontvanger. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
duc748 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Geplaatst: 25 maart 2008 @digitaal kijker bedankt. dus ik kan wel naar premiere HD kijken met een HD ontvager & HDkaart??
Moderator ceesv Geplaatst: 25 maart 2008 Moderator Geplaatst: 25 maart 2008 Googel maar eens op Premiere HD, en kies dan de site van die firma. Bij subscriptions kun je dan precies lezen wat je moet doen om te kunnen kijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen