ralvld Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Hallo, Ik heb een sat-set gekregen en geinstalleerd,en na hier veel gelezen en opgestoken te hebben kijk ik nu alweer een maandje tevreden tv. Maar nu beginnen de problemen,na +/- 7uur 's avonds mis ik een aantal zenders,overdag zijn ze perfect! sbs6,veronica,net5,bvn staan op "geen signaal" en soms maar niet altijd de belgische zenders..... Het is volgens mij geen weerprobleem want op mooie dagen is het ook het geval. zenders vernieuwen lost het probleem niet op,wie weet raad? triax 60cm single lnb XSAT DTVA-s model x602 003 CD abbo triax 60cm & twin-LNB Lemon 070 PVR CD 80 GB DGstation Relook 300S 80GB(funteam 4.0 firmware) CD Entertainment pakket Panasonic viera 42 inch
WPW Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Schotel nog beter uitrichten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
ralvld Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Geplaatst: 25 maart 2008 ok ga ik dat proberen... triax 60cm & twin-LNB Lemon 070 PVR CD 80 GB DGstation Relook 300S 80GB(funteam 4.0 firmware) CD Entertainment pakket Panasonic viera 42 inch
rolandb Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Staat er geen boom in je zicht die er ('s avonds) soms voor waait? Als je overdag beeld hebt bij onbewolkt weer, dan heb je dat 's avonds theoretisch ook. MVG, Roland
ralvld Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Geplaatst: 26 maart 2008 nee schotel heeft vrij zicht... ik heb een signaal sterkte van 98% en Eb/No(db) van 8.6 tot 9.2 dus ga eerst maar eens proberen hem beter uit te richten,een probleem: zit sinds gisteren met pols en hand in het gips dus zal de eerste tijd wel niet gaan....kan niet zo goed meer klimmen zo in ieder geval bedankt allemaal voor het meedenken triax 60cm & twin-LNB Lemon 070 PVR CD 80 GB DGstation Relook 300S 80GB(funteam 4.0 firmware) CD Entertainment pakket Panasonic viera 42 inch
Rico H Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Origineel bericht van: ralvld zit sinds gisteren met pols en hand in het gips Toch niet door het beter uitrichten van de schotel, hoop ik ?!!? Typen lukt zo te zien nog wel.. Als beter uitrichten niet helpt, zou je nog alle kabels en connectoren kunnen nalopen, of een andere lnb kunnen proberen. Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
ralvld Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Geplaatst: 27 maart 2008 Citaat: Toch niet door het beter uitrichten van de schotel, hoop ik ?!!? nee gebeurd op het werk....en typen alleen met de linkerwijsvinger lol Citaat: Als beter uitrichten niet helpt, zou je nog alle kabels en connectoren kunnen nalopen, of een andere lnb kunnen proberen kan ik ook nog proberen bedankt triax 60cm & twin-LNB Lemon 070 PVR CD 80 GB DGstation Relook 300S 80GB(funteam 4.0 firmware) CD Entertainment pakket Panasonic viera 42 inch
gamgra Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 De Xsat-DTVA is ZEER gevoelig voor een onvolkomen afstelling, Schotel, kabel, Lnb. Vooral de kwaliteit van Lnb, kabel en ook de kabelverbindingen controleren. Misschien is de boel een beetje verwaaid, het moet echt perfect afgesteld worden. Kijk ook even welke Firmware in je decoder zit. Dit doe je als volgt: Menu>>>ok>>Configuratie>>>ok>>.Versienummer>>>ok. LDASXTMMA_*_* De laatste originele software is:1.9.117.product Januari 10-2005 gamgra
mebo870 Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Nieuwe LNB plaatsen deze heeft waarschijnlijk een scheurtje waardoor overdag lucht naar binnen kan, en s’avonds als de temperatuur daalt, condensatie veroorzaakt. The key to happiness. Stay away from idiots
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen