Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Welke software-versie heb je? En ontvang je wel RTL, SBS? Heb je wel Astra 3 ontvangst, of ontvang je wel de regionale zenders?

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

Probeer je kaart nog eens te heractiveren, als ik het zo lees, zou je toch beeld moeten hebben. Ontvang je wel de vrije HD zenders op de Astra 3? (bv. LUXE TV) en heb je dan wel beeld op NED 1 HD? Waar heb je die software versie F-117 gevonden? De laatste versie die ik op mijn HD 200 had, was Speedy F-116 en die werkte probleemloos met de 5 CDS HD kanalen. (Discovery/Brava/Voom/NGC/Ned1HD)

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

Heb mijn kaart al geheractiveerd, maar nog geen resultaat. Fabrikant ook gebeld, maar geen oplossing.

Geplaatst:

In het menu bij; code wijzigen, het derde en vierde op "AAN" en het tweede op OK, heb je dan wel beeld op de HD zenders?

Geplaatst:

Kaart zit goed en het veranderen van de instelling geeft ook geen resultaat

Geplaatst:

Heb de oplossing gevonden...........Het heeft te maken met het verwerken van het activatiesignaal. Firmwareversie 117 schijnt dit niet te ondersteunen. Heb mijn CD kaart geplaatst in mijn andere receiver (Topfield 5500PVR) en een heractivatie aangevraagd. Na een uur de kaart teruggeplaatst en nu gewoon ontvangst op alle kanalen van het HD pakket van CD. In ieder geval bedankt voor alle support

Geplaatst:

Ik overweeg om deze ontvanger aan te schaffen,echter heb ik nog een paar vraagjes wat me niet helemaal duidelijk is uit deze thread.

1)Kan ik dmv. een harddisk eraan te hangen opnemen als de gxmax software geladen is.

2)Is er een kanalenlijst beschikbaar op internet die ik er zo in kan zetten?

3)Ik heb een canal digitaal set top box seca smart card.Kan ik dan Ned1 HD ontvangen?

4) Heeft de ontvanger een LNB through uitgang naar mijn andere (Dreambox) ontvanger.

gr,

Ed

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

Geplaatst:

Hallo Ed, Ik heb mijn M-Vision HD-200 verkocht, maar kan je vragen wel beantwoorden.

1. Heb ik geprobeerd, maar zowel met de originele als met de gxmax software lukte het mij niet om wat op te nemen. Ik teste met een 4 gb us-stick die wel werkte op mijn Clarke-tech.

2. Weet ik niet, maar misschien kan een forumlid deze beschikbaar stellen.

3. Ja

4. Ja

Groeten Dunhans.

Geplaatst:
Origineel bericht van: dunhans
Hallo Ed, Ik heb mijn M-Vision HD-200 verkocht, maar kan je vragen wel beantwoorden.
1. Heb ik geprobeerd, maar zowel met de originele als met de gxmax software lukte het mij niet om wat op te nemen. Ik teste met een 4 gb us-stick die wel werkte op mijn Clarke-tech.
2. Weet ik niet, maar misschien kan een forumlid deze beschikbaar stellen.
3. Ja
4. Ja
Groeten Dunhans.

Heb hem inmiddels besteld en zal deze week wel binnen komen.
Ik heb ook al gelezen op forums dat het opnemen op een harde schijf geen problemen meer is,USB stick lees ik niks over.
Setedit wat ik in mijn Nokia Mediamaster tijdperk gebruikte om kanaallijsten te bewerken is er ook voor de HD200.Je kan ook bestaande lijsten van andere ontvanger merken converteren naar HD200,dus vollop mogelijkheden.

Ed

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

Geplaatst:

Er is weer een nieuwe (officiele) firmware uit op:

www.hsmd.tv

Het is nu versie 0123 en als ik met mijn slechte spaans de spaanse fora goed heb begrepen, zit er nog geen PVR functie in.

Zelf heb ik het nog niet uit kunnen proberen.

@Ed: Waar heb jij gelezen dat de PVR al functioneert?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen