Gast niconl Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Had hem gisteren ook gezien, gedownload vervolgens geinstalleerd.........Alle CD kanalen waren niet meer te ontvangen, hij zag de cardreader niet meer.........kortom, snel de f117 er weer opgezet
Gast Adama Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Origineel bericht van: niconl Had hem gisteren ook gezien, gedownload vervolgens geinstalleerd.........Alle CD kanalen waren niet meer te ontvangen, hij zag de cardreader niet meer.........kortom, snel de f117 er weer opgezet Je hebt inderdaad (gedeeltelijk) gelijk. Ook bij mij herkende hij de SECA kaart niet, hij herkende de cardreader echter wel en gaf aan dat er een kaart van het type "unkown" in zat. Vervolgens heb ik een paar eerdere officiele versies geprobeerd en ook die (0116 en 0117) zagen de kaart niet Ik ben ook maar weer terug gegaan naar F117.
Ed Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Origineel bericht van: Adama @Ed: Waar heb jij gelezen dat de PVR al functioneert? Ik heb mij vergist hierin.Ik heb inmiddels de HD200 in huis en daarvoor heb ik me helemaal suf gelezen op andere forums oa. Engelse site`s.Heb toen e.e.a. door elkaar gehaald met andere HD PVR ontvangers. VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W) Yamaha TRX850 SuperTwinSport
Ed Geplaatst: 9 augustus 2008 Geplaatst: 9 augustus 2008 Origineel bericht van: Adama Origineel bericht van: niconl Had hem gisteren ook gezien, gedownload vervolgens geinstalleerd.........Alle CD kanalen waren niet meer te ontvangen, hij zag de cardreader niet meer.........kortom, snel de f117 er weer opgezet Je hebt inderdaad (gedeeltelijk) gelijk. Ook bij mij herkende hij de SECA kaart niet, hij herkende de cardreader echter wel en gaf aan dat er een kaart van het type "unkown" in zat. Vervolgens heb ik een paar eerdere officiele versies geprobeerd en ook die (0116 en 0117) zagen de kaart niet Ik ben ook maar weer terug gegaan naar F117. Uiteraard wordt de officiele kaart dan niet gezien,omdat de cardreader alleen door de Speedy firmware omgetoverd wordt tot Allcam. Zal niet lang duren wanneer de Speedy vertaling van de nieuwe firmware er is. VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W) Yamaha TRX850 SuperTwinSport
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen