mereltje Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 http://www.volle-evangelie.nl/plaatjes/ecards/groot/ecard-mijn-vrede-geef-ik-u-merel.jpg Je ziet het Het is jullie vergeven ! groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Fiene56 Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Maar je hebt wel veel merels nodig om van hun klo(o)ten(jes) voldaan te geraken. Heb laats nog een half pond muggenruggen gegeten. Wat een werk zeg om ze te pellen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Lambik61 Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Goh, Kan nooit zoveel werk zijn geweest als het bereiden van mierentietjes. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Con Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Maar je hebt wel veel merels nodig om van hun klo(o)ten(jes) voldaan te geraken. Heb laats nog een half pond muggenruggen gegeten. Wat een werk zeg om ze te pellen. Waarschijnlijk te veel naar de garnalen-pelster-reclame gekeken. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Fiene56 Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Juh, wat was die goed zeg. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Coliseo Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: Alventali Hij heeft zelfs ooit van een zigeuner geleerd hoe je een egel moest klaar maken voor consumptie ( jaa heel voorzichtig uiteraard.) En volgens hem was dat heel goed te eten. Smaakt waarschijnlijk pikant...
Alventali Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Idd was zeer scherp van smaak :D Het grote voordeel was dat je niet appart prikkertjes hoefde te kopen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
theparasol Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Die meeuwen zijn aasvreters, kuikenvreters, eierdieven, schreeuwlelijkerds. Gelukkig zie je die "vliegende ratten" alleen bij grotere water en kan ik hier in het oosten doorgaans genieten van de verfijnde weidevogels en zangvogels. Heb trouwens al eens een reiger een flinke paling zien verschalken. Zonde van die mooie paling, die had mij wel gepast
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen