Unetwork Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Ik hoop dat de vraag niet eerder in gesteld maar idg excuses hiervoor. Een vriend is hier werkzaam bij de Nederlandse ambassade en heeft hier in een Strong SRT4450 staan en een orginele kaart vanuit Nederland. Hij krijgt geen beeld terwijl die bij een vriend dat wel weer krijgt. Nu staat me iets bij, want ik zit totaal niet in het Strong gebeuren dat dit een via ontvanger was? Indien zo is deze te updaten zodat deze ook Seca2 aan kan? Alvast bedankt, Peter Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Geplaatst: 26 maart 2008 Niemand die weet of de ingebouwde cam na update ook cd aankan? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Unetwork Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb inmiddels de receiver hier en er zit een Canaal Digitaal cam erbij. Stop die erin en de kaart en geeft netjes aan dat de cam erin zit en de kaart erin maar geen beeld. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
interpol Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Hoi, Voor zover ik weet is deze Strong SRT 4450 een Viaccess ontvanger die geen seca aan kan. Ik ben volgens mij weleen s emu firmware tegengekomen. groetjes van john Openbox sg9 HD PVR
interpol Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Ik weet het zeker nu Strong SRT 4450 2x Viaccess Cardreader Receiver Type: Viaccess Manufacturer - Hersteller: Strong Production - Produktion: 2002 The Satellite Receiver Documentation Project Das Sat-Receiver Dokumentationsprojekt -------------------------------------------------------------------------------- Selected Receivers and Satellite Systems are only available for Germany: BFM-Sat-Shop - Hier gibt es eine grosse Auswahl an Receivern und Sat-Anlagen für den Versand innerhalb Deutschlands Digital Embedded Viaccess Satellite Receiver Dual built-in card readers for Viaccess encrypted services Easy to use graphic menu with adjustable transparency Over 3500 channel memory capacity 7 days full Electronic Program Guide for on screen program information Dual built-in card readers for Viaccess encrypted services On Screen Menu in 19 languages selectable by menu User friendly Remote Control Unit Full menu access by Remote Control Unit or by front panel buttons Software update and channel editing via PC using RS 232 connector Parental lock function selectable by channels Teletext via TV (VBI) Several program favourite lists Channel sorting function DiSEcQ 1.0 / 1.2 support User friendly Remote Control Unit Technical Specification Demodulator: Demodulation QPSK Input Symbol Rate 2 ~ 45 Ms/s SCPC and MCPC signals from C- and KU band satellites SCPC and MCPC signals from C- and KU band satellites Video Decoder: Profile Rate MPEG-2 Main Profile @ Main Level Input Rate Max. 40Mbits/s Video Resolution 720 x 576 (PAL), 720 x 480 (NTSC) Aspect Ratio 4:3, 16:9 Audio Decoder: Audio Decoding MPEG/MusiCam Layer I & II Audio Mode Stereo, Dual channel, Joint stereo, Mono Tuner: Input Frequency Range 950MHz to 2150MHz RF input Signal Level -30 ~ -65dBm LNB Power 13 / 18Vdc (+/- 5%), 400 mA Max. Overload Protected DiSEqC Version 1.0 / 1.2 Card reader: 2 build-in card readers Standard ISO 7816 1, 2 & 3 RF Modulator: Output channels PLL CH 21 - 69 TV Standard PAL G Remote Control: Number of Keys 34 Keys Batteries 2 Size: AAA Summary of connectors: LNB IF input 1 Female F-Type, IEC169-24. LNB IF loop through output 1 Female F-Type, IEC169-24. Scart connectors:TV Scart: RGB, CVBS, Audio L&R output with Volume Control. VCR Scart: CVBS, Audio L&R output. RGB, CVBS, Audio L&R in RCA Jack : CVBS Out, Audio L&R Outputs, 0/12V DC 30mA Out Serial Port RS-232, Connector: 9-pin D-sub type RF Connector 75W IEC169-2, Male/Female System and Memory: Main Processor L64108 (LSI-LOGIC) Flash Memory 1 Mbyte SDRAM 512 KB EEPROM 256 Kbits General Data: Operating Temperature 0 °C ~ 40 °C Storage Temperature -10 °C ~ +50 °C Input Voltage Range AC 90 to 250VAC, 50Hz/60Hz Power Consumption Max 30W Weight 2.5 KG Size (WxHxD) 380mm x 65mm x 285mm Openbox sg9 HD PVR
Unetwork Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Geplaatst: 27 maart 2008 Ja dat wist ik dat die een Via ontvanger was maar er zit 2 X een CI slot in en de vriend heeft een orginele CD cam. Dus zou die toch moeten werken? Zoals Humax is een orginele irdeto ontvanger maar met een cam doet die ook seca. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
interpol Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Ik heb eventueel een recente firmware voor je van april 2007. Hoe en wat je er verder mee kan weet ik niet. Stuur even een PM als je het wilt hebben. Uitleg en bootloader zit er geloof ik bij. gr, John Openbox sg9 HD PVR
Unetwork Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Geplaatst: 27 maart 2008 graag ga je een PM sturen Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen