maestronl Geplaatst: 25 maart 2008 Geplaatst: 25 maart 2008 Ik ben bezig met het samenstellen van een Linux based HTPC, die ook m'n dreambox moet gaan vervangen. Ik wil graag naar een setup met 8 LNB's. Om deze setup binnen een HTPC aan de gang te krijgen op een PCI kaart (die ook nog eens toekomstvoorbereid is), zoek ik al een tijdje een DVB-S2 kaart die Diseqc 1.1 ondersteunt. Of heeft Diseqc 1.2 ook de optie om tot 16 LNB's aan te sturen? Heeft iemand een snelle hint? Wire telegraph is like a very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA.Radio works the same: you send signals here,they receive them there.The only difference is there's no cat
Albert_H Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 DiSEqC 1.2 kan alles wat DiSEqC 1.1 ook kan plus het aansturen van een positioner. De meeste kaarten kunnen DiSEqC 1.1 aan. De meeste DVB programma's ook wel, maar naar ik begrijp uit de forums is het vanuit de HTPC platform software nog een probleem. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen