Ron Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Het is niet nodig bij voorbaat al negatief te zijn. De hardware is net zo goed als de software. Daar zit meestal ook het probleem. Als dat bedrijfje hun software goed voor elkaar heeft, zou het eventueel een succes kunnen worden. Vooralsnog zie ik er nog geen heil in, maar wat niet is kan komen. Ron
stauffie Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Zonder dat ook maar een iemand van jullie die box A: of in huis heeft voor te testen of er iets meer over weten zijn jullie zo ongeloofelijk negatief dat je er bijna ziek van word.
Gorefest Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Tja veel mensen hier waaronder ik hebben in het verleden al zoooooveeeeel ontvangers voorbij zien komen die "DE nieuwe super ontvanger" zouden worden en van 99% horen we nooit weer iets terug. De eerste plaatjes beloven dan ook niet veel goeds. Dus eerst zien dan geloven. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
magictrance Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Heeft dit app een nummerische- of alfa numm display of helemaal geen display? Nee hij heeft geen display Alleen een aantal controle leds Ik heb de box hier om te testen en hij werkt met de test firmware goed Maar hij is nog volop in ontwikkeling Het is even wachten op de officiele firmware Wordt vervolgd
Gast Satellite Europe Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Maar als ik 't goed zie, heeft die dus geen DVB-S2 tuner & dus ook niet de mogelijkheid om HD te ontvangen Lijkt me toch vreemd aangezien er nu meer vraag is naar 'n fatsoenlijke HD ontvanger, "met wat meer mogelijkheden" Kijk maar naar 't succes vd. UFS 910 & de grote belangstelling voor de DM800 (die overigens nog steeds niet op de markt is)
magictrance Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Nee dit is nog geen hd ontvanger Maar die volgt zeer binnenkort
Gast Satellite Europe Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Ben benieuwd... Wat de specs betreft is 't iig veelbelovend.
JBnl Geplaatst: 14 mei 2008 Geplaatst: 14 mei 2008 Hoe staat het er inmiddels voor ? AL nieuwe test software ? groeten,JBnl
cookie monster Geplaatst: 15 mei 2008 Geplaatst: 15 mei 2008 Een HD-versie (welke norm ??): Ik ben enkel geinteresseerd wanneer ze een blindscan hebben , of ze zouden moeten gaan zoals een Nokia 9200/9500/9600 met DVB2000 , dus met auto SR C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Lunny Geplaatst: 16 mei 2008 Geplaatst: 16 mei 2008 Waar is er software te vinden voor deze qbox ? Wil eens zien wat er al mee kan...
p@t Geplaatst: 19 mei 2009 Geplaatst: 19 mei 2009 hoe kan je qbox on formateren en andere software er in zetten gr pat
Timelezzz Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Origineel bericht van: Lunny Waar is er software te vinden voor deze qbox ? Wil eens zien wat er al mee kan... Als je via google zoekt op de termen qbox en forum vindt je een Engels en Duits forum. Ik weet niet of ik het volledige link mag posten, als dat wel mag komt pas ik mijn post wel aan. DM800 HD - Met OpenPLI Dat is bedoeling als het weer werkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen