Bolliebol Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Weet iemand de activatie code voor een PACE PLATINUM (PPB-011) receiver Ik probeer met een URC22B universele afstandsbediening deze te synchroniseren met de receiver , maar tot op heden geen succes. In het bijgeleverde boekje van de afstandsbediening staat voor PACE (DBS) de volgende codes : 394-395-400-402-485-814-815. Op geen van deze codes reageert mijn receiver. Weet iemand raad ??
jacobus Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 in veel satzaken ed verkopen ze tegenwoordig afstandbedieningen die ter plekke worden geprogrammeerd voor een bepaald apparaat. Daarna is deze ab alleen nog maar voor dat apparaat geschikt. Houd ook zijn settings vast na een batterijwissel. Zelf heb ik er ook zo een. Alle functies werken, ook menu en epg ed.
Murdock Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Je moet hiervoor de code gebruiken voor Mediahighway ontvangers. Zelfde dus als Strong SRT8000, Nokia 9304, Philips DSR2210 etc. Die staat er vast wel in. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Bolliebol Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Geplaatst: 31 maart 2008 Ik heb een nieuwe universele (goedkope....) afstandbediening gekocht, en hij werkt nu met de mediahighway codes. Bedankt !!!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen