Matthijs Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 NIJKERK - Huizenbezitters in Nijkerk willen niet aan De Harde wonen, omdat sommigen seksuele associaties bij de straatnaam hebben. Onder druk van bewoners heeft de gemeente de naam nu gewijzigd in de Bijkerkstraat. Van de 86 nieuwe bewoners in de straat in aanbouw dienden er acht een klacht in bij de gemeente. Zij stelden een wijziging van de staatnaam voor. Omdat Nijkerk de toekomstige bewoners niet in verlegenheid wil brengen, is besloten de straatnaam te veranderen. De naam De Harde is volgens Nijkerk een historische aanduiding voor een perceel grond met een harde bodem. Bron: Omroep Gelderland Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4 Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met: 42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west
Gast aart44 Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Ja vanmorgen al in de krant gelezen. Burgemeester Gerard Renkema geeft toe dat hij en zijn wethouders niet op de reakties hadden gerekend. "Mensen kregen inderdaad associaties met het mannelijk geslachtsdeel" zegt hj hierover. Vrienden van kopers van de woningen vroegen zich bijvoorbeeld ook af of ze misschien in het Erectieplan gingen wonen. Daarom is besloten de naam te schrappen. De straat wordt nu vernoemd naar de directrice van de voormalige christelijke huishoudschool in Nijkerk, J. Bijkerk.
Alfi Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Hadden ze er niet gewoon "Het Harde" van kunnen maken. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken zeg. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
alejandro Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Origineel bericht van: Alfi Hadden ze er niet gewoon "Het Harde" van kunnen maken. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken zeg. Alfi of: een harde Vastberaden, geen arrogantie!
Fiene56 Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 D'r was toch ook een kazerne die het Harde heete of ben ik nu gek? De parralelstraat van "de Harde" zou mooi "de Zachte" kunnen heten. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
mapi Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb eens een baas gehad die bijkerk heette.....of ze nu dan zo blij moeten zijn in die straat met die naam Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Digipaps Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 In mijn geboorteplaats Hilversum stond vroeger een viskraam met de naam van de eigenaar erop....genaamd... Poepjes...is dat wat? digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Jan Ambers Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Wa zijn die ollanders ineens preuts geworden! Ze zijn bijna zo erg als de amreikanen! tja, 't kan verkeren!
Gast probeervanalles Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 dan zal er ook wel weer een zijn die niet met het geloof geassioseerd wil worden ,waar woon je ? ik woon bij kerk gr Benno
rudie1956 Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Ik heb een kennis die heet Peperzak, hoe moet die zich dan voelen. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
kaelem Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Het is op zich al knap dat 10% van de straatbewoners het college op andere gedachten zullen brengen. Enne let maar op die 10% heeft nog veel meer in huis. Staks zullen de lichtmasten ook weg moeten onder het mom van horizonvervuiling. De hondenuitlaatplaats moet buiten hun HARDE hahaha..... Lekker belangrijk hoe de straat heet waar je woont. In enkhuizen is een steeg die heet Hoerenjacht. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast hummiesat Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 De Harde gewoon wijzigen in De Slappe
WPW Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Johannis Peperzak uit De Harde... hahahahhaahhaa! gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Pacman Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Origineel bericht van: rudie1956 Ik heb een kennis die heet Peperzak, hoe moet die zich dan voelen. Ik denk "branderig". Overgens ga ik verhuizen naar Sexbierum, lijkt mij wel wat.
Fiene56 Geplaatst: 26 maart 2008 Geplaatst: 26 maart 2008 Kwam net tijdens het serven nog een naaktgeboren tegen.(Eigenlijk zijn we dat toch allemaal) @WPW, der zit zelfs bij jou een bedrijf wat zo heet VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen