Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 Nou, het zal iemand anders ook wel overkomen, maar niet de handleiding lezen, en wel serial.exe op m'n dst losgelaten.<P>Helaas stond er een flash.bin in het directory van 0 bytes, die nu fijn in de thompson ic-tjes zit En ja, natuurlijk was ik zo dom om de service mode te verlaten, zonder er een _werkende_ flash in te stoppen.<P>Wanneer de receiver nu aangezet wordt gebeurt er niet veel, led-display blijft zwart, ik kan de service mode niet meer in komen, en wanneer ik het type eeprom opvraag krijg ik trash terug (of er komt niets terug en dit wordt verkeerd geinterpreteerd).<P>Opsturen naar c+ is not-done, en om die smd flash dingen nu te flashen met een externe programmer, dat zie ik ook niet zo zitten (dat smd loshalen & weer vastzetten zal wel lukken, maar de manier waarop het 'serieel' geprogrammeerd wordt, en met een externe programmer programmeren zijn toch 2 verschillende dingen lijkt me).<P>Iemand met suggesties? behalve een nieuwe kopen, dat is al gedaan...<P>De resources die ik heb zijn redelijk, dus als het ding met een jtag kabel of wat voor manier dan ook te programmeren te is in plaats van via het seriele verhaal, dan hoor ik dat graag.<P>Als iemand er een paar gulden voor het ding over heeft, dan stuur ik 'm wel op, maar in elk ander geval blijft het natuurlijk een leuke uitdaging om 'n weer werkend te krijgen.<P>Suggesties?<P>Eric
Gast Geplaatst: 20 juli 2001 Geplaatst: 20 juli 2001 sorry, het was niet de bedoeling om het 2 maal te posten.
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Even voor de duidelijkheid, het ding mag het<BR>dan niet meer doen, maar voor minder dan 300<BR>piek gaat 'ie de deur niet uit. In dat geval laat ik<BR>'m wel liggen tot ik een oplossing gevonden heb.
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 je kan hem alleen nog flashen (zonder soldeeren) met een zg. OSLINK.<BR>Helaas zijn die wat zeldzaam.<P>kijk eens rond op het 'philips development', link via de welbekende eendjes, misschien vind je iemand die het voor je wil doen.
Gast Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 indien er nog garantie op zit,gewoon terug bezorgen aan je handelaar. <BR>ik had mijn deco ook vern..kt,en heb gewoon van philips een nieuwe gekregen.<P>ps.wel ff niets vermelden van je flash avontuur.
Aanbevolen berichten