Ga naar inhoud


Man Installing Satellite TV Shoots, Kills Wife....


stefke

Aanbevolen berichten


Wtf.. Àls je dan zo lomp bent om een pistool in plaats van een boor te gebruiken, dan schiet je toch van buiten naar binnen omdat je anders niet weet waar de kogel buiten heengaat.. En als je van binnen naar buiten schiet, dan schiet je toch naar de grond, kan er meteen geen water meer door lekken. Niet dat het in de eerste plaats een goed idee zou zijn om een pistool te gebruiken hiervoor.. Van "raamdoorvoer" had hij zeker nog nooit gehoord.

 

Zal wel niet het meest heldere licht zijn, die man..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grote vraag is: hoe zag de muur er uit. Wat ik vaak op de tv zie is dat de huisen in de states vaak volledig uit hout gemaakt zijn. Daar kun je natuurlijk makkelijk een kogel doorheen jassen.

Met een betonnen of gemetselde muur zal dit zo snel niet gebeuren. Eerder zul je jezelf doodschieten vanwegen het terugkaatsende projectiel.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@fiene56,

 

De huizen in de U.S.A. zijn meestal een houten skelet, aan de binnen en buitenkant met plaatmateriaal afgewerkt. Daartussen bevindt zich dan nog isolatie materiaal. Hoe stevig die zijn zie je na een beetje storm of tornado. Het is een goedkope manier van bouwen. De huizen zijn daar duidelijk niet gebouwd voor de eewigheid zoals bij ons.Maar daar is de bouwprijs ook naar.

 

@W3ird_N3rd,

 

Van buiten naar binnen schieten is ook geen goed idee, omdat dan in alle achterliggende muren ook een gat ontstaat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefke

http://www.kmbc.com/news/15701029/detail.html

Ongeloofelijk maar waar. Die kerel wou een gat in de muur maken voor zen coax met zen shotgun. Had die toch wel pech zeker dat zen vrouw achter de muur stond...


Volgens het bericht is het een kaliber .22 handwapen. Gezien de bouwkundige toestand van de Amerikaanse huizen wordt het al iets begrijpelijker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
@W3ird_N3rd,

Van buiten naar binnen schieten is ook geen goed idee, omdat dan in alle achterliggende muren ook een gat ontstaat.

Dat besefte ik me al toen ik dat schreef, maar mijn persoonlijke overweging zou zijn dat ik liever een paar gaatjes in mijn muren heb dan een moord op mijn geweten. Dat het sowieso geen goed idee is om te gaan klussen met vuurwapens gaf ik al aan..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

Citaat: W3ird_N3rd

Dat het sowieso geen goed idee is om te gaan klussen met vuurwapens gaf ik al aan..

 

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar ja de amerikanen zeggen altijd dat vuurwapens geen mensen doden, maar dat mensen met vuurwapens.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv

Citaat: W3ird_N3rd
Dat het sowieso geen goed idee is om te gaan klussen met vuurwapens gaf ik al aan..

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar ja de amerikanen zeggen altijd dat vuurwapens geen mensen doden, maar dat mensen met vuurwapens.....

"Guns don't kill people, bullets kill people" wink

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luister, als je toch een gat in je muur moet maken voor je coax en je kan terwijl je vrouw uit de weg ruimen om van haar gezaag af te zijn...

Twee vliegen in één klap :D :D :D

 

Typische Amerikanen, hoe dom kan je zijn.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...