MacGuinness Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Ik ben Hollander EN Nederlander! EN Amsterdammer (10e generatie) Dat is ook wat anders als een inwoner van Amsterdam. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
kwajoep Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: looney2 Één ding is zeker: De wijzen komen uit het OOSTEN. Dat is in de bijbel al uit gelegd. :D. :D. :D. Klopt ! Uit het oosten van Alkmaar dus ! Frank (uit Alkmaar-oost) Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
MacGuinness Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: kwajoep Origineel bericht van: looney2 Één ding is zeker: De wijzen komen uit het OOSTEN. Dat is in de bijbel al uit gelegd. :D. :D. :D. Klopt ! Uit het oosten van Alkmaar dus ! Frank (uit Alkmaar-oost) Het waren er maar drie hoor! De rest komen uit Amsterdam en ze heten bijna allemaal: Eigen Wijs. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Gast Pacman Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: DeBeek En de Friezen dan .?? Friezen ??? Nooit van gehoord....
paardengek Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: Pacman Origineel bericht van: DeBeek En de Friezen dan .?? Friezen ??? Nooit van gehoord.... Nooit van west-Friesland gehoord ?? Daar woon je namelijk.......... Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Pacman Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: paardengek Origineel bericht van: Pacman Origineel bericht van: DeBeek En de Friezen dan .?? Friezen ??? Nooit van gehoord.... Nooit van west-Friesland gehoord ?? Daar woon je namelijk.......... Nietus, ik woon in Noord Holland !!!! Lekker puh....
leo1949 Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Als je bij de Tukkers bent en je gaat genoeg naar het oosten dan kom je van zelf in Alkmaar uit. Want de wereld is nog steeds rond. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Alventali Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Citaat: Als je bij de Tukkers bent en je gaat genoeg naar het oosten dan kom je van zelf in Alkmaar uit. Want de wereld is nog steeds rond Als je recht lijnig naar het oosten gaat van uit het land der tukkers. Kom je niet noordelijk genoeg om in Alkmaar uit te komen. Dus je stelling klopt niet helemaal. Net iets onder Amsterdam kom je dan in Nederland weer aan de kust Meer ter hoogte van Heemstede. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Tippy Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Als je naar een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal kijkt op tv roept iedereen met luide stem : Hup Holland Hup (of iets van die strekking), toch wel typisch... Xtrend 10000
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Ik roep nooit hup Holland Hup, alleen maar boe boehhhhhhh. Maar ja ik ben dan ook een import Fries die zich aangepast heeft.
BIG M Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 ik ben een mens. met een stukje darm en een pens. een plukje haar hier en daar. zo zit ik in mekaar ik roep altijd gup gholland gup. "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
satzoeker Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 alles boven de ijssel is hollander de rest nederlander(lees nederlander beter dan hollander ) ik vermeld het altijd in het buitenland ,zijn de mensen in een keer veel vriendelijker satzoeker` No,No y No
mereltje Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Aan welke kant van de ijssel sta je dan ?? groet Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast fatfreddy Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: looney2 Één ding is zeker: De wijzen komen uit het OOSTEN. Dat is in de bijbel al uit gelegd. :D. :D. :D. Volgens Hans Teeuwen zijn het oude wijven die uit het Oosten komen en in die stelling kan ik mij geheel vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen