leo1949 Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Volgens mij kwamen er DRIE SCHUINTAMBOERS uit het oosten. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
looney2 Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: fatfreddy Origineel bericht van: looney2 Één ding is zeker: De wijzen komen uit het OOSTEN. Dat is in de bijbel al uit gelegd. :D. :D. :D. Volgens Hans Teeuwen zijn het oude wijven die uit het Oosten komen en in die stelling kan ik mij geheel vinden. DAT!!! zou ik óók doen als ik uit het westen kwam. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
theparasol Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Uit de gouden korenaaren schiep God de twente- en drente-naren, uit het kaf en de resten schiep hij vervolgens de mensen uit het westen.
looney2 Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: leo1949 Volgens mij kwamen er DRIE SCHUINTAMBOERS uit het oosten. Leo Nee ouweheer, je mag je dochter houwen Dat noem ik vooruit ziend en wijs. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast fatfreddy Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: leo1949 Volgens mij kwamen er DRIE SCHUINTAMBOERS uit het oosten. Leo Van schuintamboers had ik nog niet eerder gehoord wel van schuinmarcheerders maar dat is weer iets heel anders zo blijkt.
JosFop4Sat Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Ik weet wel dat als ik in Belgie (Vlaanderen) ben, ik altijd zeg dat ik een Brabander ben, want 'Ollanders, daar hebben sommigen een bloedhekel aan. Als je zegt dat je Nederlander bent, kijken ze je scheef aan en twijfelen of je toevallig geen 'Ollander bent. Dat geeft al aan hoe er over Hollanders gedacht wordt. Mijn mening is dat Hollanders directer zijn dan Zeeuwen, Brabanders of Limburgers en dat wordt niet altijd gewaardeerd. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Alventali Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 @josfop4sat Herken dat helemaal. Maar als ze eenmaal weten dat je je een zuiderling bent Prima mensen die belgen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
satzoeker Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 aan de oostkant natuurlijk, vooral de duitsers weten het verschil tussen niederländer en holländer en we hebben hier minder trainingspakken satzoeker` No,No y No
edbe Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 hier gelukkig nog een halve hollander, liever halve belg en duitser dan een hele nederlander 2 x Gigablue UHD & Bigsat 28e,23e,19e,13e
Astrakijker Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Origineel bericht van: Satdorus Stelling1: Nederlanders zijn Hollanders. Stelling2: Hollanders zijn Nederlanders. Met die stijgende zeespiegel worden alle Hollander op den duur toch Nederlanders.
Fiene56 Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Origineel bericht van: Astrakijker Origineel bericht van: Satdorus Stelling1: Nederlanders zijn Hollanders. Stelling2: Hollanders zijn Nederlanders. Met die stijgende zeespiegel worden alle Hollander op den duur toch Nederlanders. Nederland zonder dijken zou er zo uitzien. Bron Wikipedia VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast hummiesat Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Dan had ik als Brabander in ieder geval nog droge voeten...
satcat Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Eindelijk voldoende snelwegen naar het strand.
leo1949 Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Tis maar goed dat de hollanders nog iets van Nederland gemaakt hebben. Anders hadden we dat kleine beetje wel aan de Duitsers en de Belgen kunnen geven. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Terror Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Origineel bericht van: looney2 Één ding is zeker: De wijzen komen uit het OOSTEN. Dat is in de bijbel al uit gelegd. :D. :D. :D. Kijk even in mijn handtekening dan? -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen