Zilverster Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 @paardengek, Van Harte, voor zover men daar van kan spreken, wat neem je weer een hooi op je vork, is een behoorlijke kar die je daar moet trekken. Ik wens je daarbij dan ook alle succes , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Alventali Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Citaat: is een behoorlijke kar die je daar moet trekken Paarden zijn gewend om karren te trekken dus zal allemaal wel goed komen. En gezien zijn avatar word dat karretje met hoge snelheid voort getrokken. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Timm1983 Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Gefeliciteerd Paardengek! Je bent nu Moderator Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Fiene56 Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Paarden zijn gewend om karren te trekken dus zal allemaal wel goed komen. En gezien zijn avatar word dat karretje met hoge snelheid voort getrokken. Dat denk in ook maar hij MOD niet als hij dat niet zou willen, maar doet het graag. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
arie kanarie Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Citaat: Ik zal mijn best doen om niet iedereen te bannen. is er altijd nog de good old ome Merde grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Moderator ceesv Geplaatst: 28 maart 2008 Moderator Geplaatst: 28 maart 2008 Gefeliciteerd Paardengek met je benoeming. Is er eigenlijk een top-10 van welke mod het meeste bant? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ron Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Geplaatst: 28 maart 2008 Die is onmogelijk te maken, want een mod die "banned" is alleen de "uitvoerende macht". De beslissing om iemand te bannen, wordt overwegend door ons allen samen genomen. Ron
Poetsdoekje Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Die is onmogelijk te maken, want een mod die "banned" is alleen de "uitvoerende macht". De beslissing om iemand te bannen, wordt overwegend door ons allen samen genomen. Ron Jammer En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
prutsie Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Nou paardengek, succes ermee. Weet wel met wat voor lieden je je hebt ingelaten groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Ome Merde Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 hehehe ... een x aantal konden de druk niet aan merDe deze ruimte is te huur
mereltje Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Ja ik denk ook dat paardegek een goede moderator is maar met die friese paarden heb ik minder goede ervaringen groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
jack84 Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 paardegek succes en veel wijsheid Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
focus103 Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 paardegek mooi dat je er de tijd en zin voor hebt(gemaakt)suc6
Unetwork Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Die is onmogelijk te maken, want een mod die "banned" is alleen de "uitvoerende macht". De beslissing om iemand te bannen, wordt overwegend door ons allen samen genomen. Ron Was een grapje hoor Maar Paardengek weet waar je aan begint hier want voor dat je het weet zijn al je haren weg of grijs Veel suc6 en niet te veel de regels lezen hoor Peter Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gekkenhuis Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Wees blij dat ik geen mod ben, anders had jij allang een ban gehad (deze opmerking is voor ome merde) Maar ben blij dat er weer vers vlees in de kuip zit. Succes met je functie als mod en laat je niet gek maken, want er lopen hier al genoeg gekken rond Ps. merde is nog gekker dan mij Groetjes Gekkenhuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen