paardengek Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Ach, mijn haren worden al wat grijs. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
WPW Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: paardengek Ach, mijn haren worden al wat grijs. Dat bedoele we dus... de degradatie is al begonne gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
guykers Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Citaat: Paardengek zal in eerste instantie voornamelijk het Algemene beginnervragen en het Dreambox forum (mede)beheren, maar misschien later ook nog 1 of 2 andere forums. Profisiat met deze benoeming, Zie je wel dat de mods nog niet zo dom zijn, want met jouw halen ze er een echte klasbak erbij. suc6 ps svetic alias Drs. IJzerbout kan bij het humi forum nog wel een compaan gebruiken. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Unetwork Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Ach als ze te grijs gaan worden moet je hetzelfde doen als ik in die tijd, gewoon een rekening naar Ron sturen voor de haar kliniek, kreeg binnen een week geld op mijn rekening. Sat4All heeft in 2001 een verzekering afgesloten voor gestreste mods.. Nee bij s4a is alles prima geregeld Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Alventali Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Citaat: Sat4All heeft in 2001 een verzekering afgesloten voor gestreste mods.. Nergens voor nodig toch?? We gedragen ons hier toch altijd als engeltjes. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast aart44 Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 @Paardengek Nog gefeliciteerd met de benoeming en laat je niet helemaal gek maken, nu is het nog alleen op paarden!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen