Ga naar inhoud


eurosport bij tv vlaanderen


danny38

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het zal pas officieel ingaan vanaf 1 april zeker.

 

Het is mij trouwens al dikwijls opgevallen dat als nieuwe zenders beschikbaar komen, ze eerst een aantal dagen beschikbaar zijn zonder dat dit wordt medegedeeld.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitzendingen van BBC Prime op Astra worden stopgezet.

 

Ik vermoed dat het te maken heeft met de hervormingen bij BBC Prime dat volledig zal overgaan naar BBC Entertainment, BBC Knowledge en BBC Lifestyle. (3 nieuwe kanalen). Die hervorming is begonnen in Azië en in Europa al ingezet in Polen bij Polsat en ik vermoed dat de rest van Europa nu redelijk snel zal volgen. Ik ben eens benieuwd of we die kanalen terug in het basispakket gaan krijgen, waarschijnlijk niet. Als ze ooit terugkeren zal het wel voor een ander pakket zijn.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat betekent dus dat wij BBC Prime binnenkort niet meer kunnen ontvangen via CDS? Een zender minder in het basispakket dus... Ben benieuwd wat CDS hiermee gaat doen.

 

Verder goed nieuws dat TVV ook Eurosport erbij krijgt! Als dat mara geen 1 aprilgrap is! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou BBC Prime nu moeten verdwijnen? Dit is een persoonlijke appreciatie van u. Er wordt echter veel andere echte brol ter beschikking gesteld waarvoor men betaalt en waarvan de inhoud en kwaliteit zeer verwaarloosbaar is (TV oranje, Zone Reality, ....).

 

Dat men maar eens begint met HDTV ter beschikking te stellen.

 

Ideaal zou zijn dat iedereen zijn pakket zou kunnen samenstellen uit de ter beschikking zijnde zenders van TVV. Elke zender vertegenwoordigt dan een bepaald klein bedrag. Dit zou nu juist één van de voordelen van digitale tv en encryptie kunnen zijn. De smartcard bepaalt waarnaar je al dan niet kan kijken. Spijtig dat dit nog niet toegepast wordt. Dit is alleszins perfect mogelijk.

 

Mogelijke verklaring is dat als men met pakketten werkt men zeker is van bepaalde inkomsten. Indien men de keuze vrij zou houden, dan zou men wel eens met een aantal zenders kunnen zitten die heel weinig mensen zouden opnemen in hun pakket waardoor het doorgeven ervan niet rendabel is.

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...