Ga naar inhoud


eurosport bij tv vlaanderen


danny38

Aanbevolen berichten

Het is inderdaad voor TVVlaanderen een goede zaak dat Eurosport beschikbaar wordt, want daar was toch wel vraag naar en dat bleef een gemis in het pakket. (wel niet voor mij, maar goed) Voor het overige verwacht ik niet dat in het basispakket er een vervanger komt voor BBC-Prime. Als BBC zijn nieuwe kanalen beschikbaar stelt, zie ik die niet terugkomen in het basispakket, maar eerder in één van de twee andere. Het basispakket zie ik met de jaren kleiner en kleiner worden qua zenders en van zodra TVVlaanderen zijn 100.000 klanten target heeft bereikt, gaat Spice naar een apart pakket en zullen er nog wel andere volgen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ze mogen dan wel 2 nieuwe zenders gaan zoeken , want zone reality en bbc prime zijn dan verleden tijd

 

 

een opmerking : het basis pakket zal kleiner worden, dat kan , maar ze zullen op termijn dan overgaan op een toppakket,

wat voor sommige dan voordeliger zal uitvallen denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

om te testen of er geen problemen zijn met de toevoeging wink

 

Origineel bericht van: Paullo
Het zal pas officieel ingaan vanaf 1 april zeker.

 

Het is mij trouwens al dikwijls opgevallen dat als nieuwe zenders beschikbaar komen, ze eerst een aantal dagen beschikbaar zijn zonder dat dit wordt medegedeeld.

 

Greets

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal die wel op 23.5 komen die HD zender,en eurosport2 zit nog niet eens bij CD,dus veel kans zit daar niet in voorlopig.

bij sky uk zit eurosport 2 er wel bij en bij premiere en andere paketten,in diens taal meestal en soms engelse soundtrack.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit de nieuwsbrief van vandaag:

 

Vanaf nu kan u via de schotelantenne ook genieten van de Nederlandstalige Eurosport. Deze sportzender biedt een uitgebreid overzicht van de grootste nationale en internationale competities en geeft de kijker wat hij wil: live-uitzendingen, de beste commentatoren en exclusieve beelden van achter de schermen. Eurosport wordt zonder meerkost toegevoegd aan het TV VLAANDEREN Pluspakket. Voor slechts 13,90€ per maand (incl. BTW) ontvangt u bij TV VLAANDEREN alle zenders van het Basispakket plús de 20 extra zenders van het Pluspakket.

 

Wenst u over te schakelen naar het Pluspakket? Surf dan gewoon even naar onze klantenportal “Mijn TV VLAANDEREN” en pas zelf uw pakketkeuze aan, of neem hiervoor telefonisch contact met ons op op het nummer 02 / 403 03 33. Beschikt u reeds over het Pluspakket, dan moet u enkel de zenderlijst opnieuw in laden om Eurosport te ontvangen op preselectie 72.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport erbij dat is pas goed nieuws.

Ik vind dat TV Vlaanderen echt zijn best doet hoor voor het moment.

Nooit zal iedereen tevreden zijn maar dat zijn persoonlijke keuzes, en zeuren kan je altijd.

Nu wachten op het HD pakket.

 

 

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

in april hé wink HD,transponder is al gekend,

nu nog even wachten wat die 2 andere zenders zullen worden naar NGC HD,Discovery HD en Brava HD,

miss Eurosport HD of Film1 HD of VTM HD voor belgie.

wie weet hé.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...