Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 heb al een jaar of 4 een duitse mediabox ,maar in de loop der tijd nog een andere echostar met ci gekocht ,wilde nu de mediabox weer laten draaien met een originele kaart laten draaien ,echter na 10 seconden vroeg de ontvange om de kaart ,dus toen de eendenantirest erin en ook deze gaat op zwart en hij vroeg weer de kaart wie o wie kan me verder helpen alvast bedankt ,juan ps graag via pm
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 Hoi,<P>Ik heb hier een duitse Mediabox draaien, met een mosc en dit geeft geen problemen.<BR>Ook de standaard anti-reset files uit duckstad werken hier prima op.<P>Ik gebruik overgens wel de engelse firmware.<P>Dit kan natuurlijk het verschil maken.<P>Maar als je toch software gaat laden, kum je natuurlijk ook meteen de spaanse soft. installeren...<BR>Dat heb je meteen Taq**a ook weer terug :-)<P>Groeten,<BR> Erik.
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 erik-jan zal dat ook eens doen,met de goldwafer is het opgelost de programmer was kapot,maar de nl kaart wordt toch uitgezet was een maagdelijke kaart denk dat er het een en ander niet meer klopt op de kaart een andere kaart werkte er ook niet in dus toch iets in de soft laat hem nu maar met degw draaien bedankt gr juan
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 kollenburg,hoe heb je die spaanse soft erin gekregen, ik heb al geprobeerd met mediaserax.Dit lukt echter niet.groeten
Aanbevolen berichten