Ga naar inhoud


[TF7700/7710] TOP OF FLOP?


Gast Kalonly

Aanbevolen berichten

Ik vrees dat dit topic mij pek en veren zal opleveren, maar toch een poging. Als trouwe Topfield klant (TF 5000 en 6000) was ik eind verleden jaar vastbesloten een 7700 aan te schaffen. Naast kwaliteit was daarbij ook de geboden functionaliteit een belangrijk pluspunt. Ik doel daarbij op de mogelijkheden voor het gebruik van TAP's - bijvoorbeeld JAG's EPG. Ook rond de 5000 en 6000 waren en zijn er soms kleine irritaties ten aanzien van firmware en het tempo van het oplossen van problemen, maar in de basis zijn het beide goedwerkende producten.

Door omstandigheden was ik niet in de gelegenheid een 7700 aan te schaffen en als ik alle topics goed gelezen heb, lijkt het alsof ik mij gelukkig mag prijzen en daar zit ook meteen mijn vraag: als je VANDAAG een beoordeling moet maken van de kwaliteit en functionaliteit is dan sprake van een goedwerkend apparaat of is er (helaas!) sprake van een product dat de komende maanden verder moet worden uit-ontwikkeld middels firmware upgrades en/of hardware modificaties?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik deel jou meening ik ben ook een echte Topfield gek!

 

heb zelf een TF5000PVR en heb diverse TF5000CI en TF5010PVR staan bij klanten en daar nooit problemen mee.

 

ook ik prijs mij gelukig dat ik nog geen TF7700/7710 heb gekocht.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben al genoeg topics open over de 7700.

Ook een waarin de dingen die jij neerzet wel besproken worden over de taps en dergelijke.

Dit topic gaat op slot, als je goed gelezen hebt dan heb je wel een beeld van de verschillende meningen.

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...