Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Na al heel wat S/W te hebben geprobeerd om de kanalenlijst in mijn Philips redelijk volgens mijn eigen keuze te kunnen indelen heb ik hetvolgende per abuis vastgesteld.<P>1. Zenders Zoeken volgens Canal+ volgorde<BR>2. Deze tijdens zoeken afbreken <BR>3. Zender Willekeurig Zoeken<P>Nu kan je de eerste 500 zenders ook gewoon editten etc...<P>Misschien een leuk alternatief....<P><BR>Gr,
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Dit begrijp ik niet helemaal wat jij daar beschrijft @Chivato?<P>Als je namelijk direct voor willekeurig zoeken kiest heb je zo wie zo de mogelijkheid om de eerste 500 kanalen te editen!<P>Dus zijn de stappen 1 en 2 overbodig.<P>Of bedoel jij hier iets anders mee?<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Gast Geplaatst: 30 juli 2001 Geplaatst: 30 juli 2001 Met deze mogelijkheid kan je makkelijker zenders sorteren als je met een dual lnb werkt. De eerste volgorde is Nederlands de rest kan je sorteren naar willekeur....wat minder werk dan alle zenders opnieuw met de hand te moeten sorteren....
Aanbevolen berichten