Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zoek een programma die trojans en spam verwijderd cq tegenhoud.

Ik word gek van die spam via de mailbox.

Wie kan me een tip geven( liefs een gratis programma).

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Geplaatst:

Voor verwijderen:

Hitman Pro ( gratis te downloaden, ff Googelen )

Een aanrader, kan veelal ook met ernstige vormen van Trojans etc. goed overweg.

Gr. CJG

Astra 19.2 / Hotbird 13

Humax 5300 & Topfield PVR 5500

Schotel 80 cm Quad LNB / Disecq

Aston 1.07 , X-Cam

Gast hummiesat
Geplaatst:

Hitman Pro is dus absoluut geen aanrader. Dat gedraagt zich al geruime tijd net zo of nog irritanter dan hetgeen je er mee wilt voorkomen/verwijderen.

Voor, of beter gezegd tegen, spyware doen tools als Adaware en Spybot S&D hun werk wel ok en beide zijn gratis.

Tegen virussen/spam werkt Esset Smart Security prima (uit de keuken van de NOD32 makers). Let wel deze tool is niet gratis.

Geplaatst:

Een goede provider met een spamfilter nemen. En voortaan een beetje voorzichtiger met je e-mailadres omgaan.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:
Origineel bericht van: blitzteam
ik zoek een programma die trojans en spam verwijderd cq tegenhoud.
Ik word gek van die spam via de mailbox.
Wie kan me een tip geven( liefs een gratis programma).

Neem gewoon eens in de zoveel tijd een ander emailadres.

Ik heb ook een emailadres wat voor het apenstaartje nauwelijks uit te spreken is en daarop krijg ik nooit!! spam

en de groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Om de meeste SPAM tegen te gaan is een provider met een goede spamfilter erg makkelijk zo niet noodzakelijk. Om de SPAM op te vangen die je dan toch nog binnen krijgt is bv. het overstappen naar een andere email client een optie.

Ik gebruik met heel veel plezier Mozilla's Thinderbird (is helemaal gratis) waarin SPAM, wat er ondanks alles er nog doorheen komt, vaak toch nog als SPAM gezien wordt. Wat er dan niet als SPAM gezien wordt dat kan je altijd zelf als SPAM aanduiden en dan wordt het de volgende keer mooi meegenomen (je kan hem dus leren)!

Je kan je outlook (+ express) emailbox gewoon importeren dus uitproberen kan je zo en kan helemaal geen kwaad wink Een kleine aantekening is natuurlijk wel dat als je dan email ophaald met Thunderbird je dan niet in de Outlook mailbox heb staan of je moet tijdelijk het "leave mail on server" aanzetten.

Gast Richard7
Geplaatst:

Ik gebruik al een hele tijd Mailwasher Pro (gratis versie) icm Outlook Express. Werkt lekker makkelijk & duidelijk. Je kunt zelf een blacklist en een friendslist bijhouden. Mailwasher tjekt of er mail is, je kunt mailtjes die je niet wilt ontvangen aanvinken om te verwijderen, en daarna processen (verwijderen & mail client aanslingeren). cool

Geplaatst:

spamfighter heeft ook een gratis versie, je krijgt alleen wel zo'n vervelende tagline (na 30 dagen) onderaan je verstuurde mailtjes maar filterd wel goed.

trojan-scan zou ik uitvoeren met een online scan via Bitdefender

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Citaat:

werkt niet met Mozilla Firefox, helaas

groetsie van poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Ik gebruik al jaren de gratis versie van NOD32

bevalt goed hoor

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:

spamfighter heeft ook een gratis versie, je krijgt alleen wel zo'n vervelende tagline (na 30 dagen) onderaan je verstuurde mailtjes maar filterd wel goed.

ik gebruik al jaren spamfighter is gratis en werk goed

kunje zelf goed in stellen

geen last van tagline

Geplaatst:

En toch is Hitmanpro WEL een optie, alleen moet je die installeren, zijn werk laten doen, een schone PC overhouden en daarna DE-INSTALLEREN. Dan verwijderd ie ook de programma's die ie geinstalleerd heeft en is je PC schoon en ontdaan van alle extra programma's.

Neem dan gewoon een Freeware ANTI-SPAM ding of stel inderdaad, indien mogelijk, een SPAM filter in bij je provider, zodat de SPAM al gefilterd wordt VOORDAT het jou bereikt en gelijk je trashcan induikt.

Geplaatst:

Ik doet mijn email tegenwoordig gewoon via het web, 2 muisklikjes ontdoen mij van alle spam mail geen progjes nodig.

Voor trojans heb ik Trojan Remover (pay soft) die bij elke startup van mijn laptops een scan doet en voor het virus gebeuren NOD32.

Om echt schoon te blijven zul je toch iets uit moeten geven aan protectie gratis heeft mij nog nooit 100% schoon gehouden namelijk.

Hitman pro is een verschrikkelijk stukje software wat veels te veel installeerd en heb het dan ook op menige pc zien vastlopen tijdens de installatie en de ellende erna met een brakke windows wordt je niet vrolijk van.

Affijn dit is mijn eigen mening erover.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen