WPW Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 SandboxIE is een aardige. Vmware draaien met alleen IE. Je eigen profiel helemaal dicht zetten. Ik gebruik een aparte user/profiel die helemaal potdicht zit en dan met 'runas' draait IE/outlook daaronder, niet helemaal simpeltel om dit op te zetten maar uiteindelijk wel veilig. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast jaja Geplaatst: 30 maart 2008 Geplaatst: 30 maart 2008 Origineel bericht van: Poetsdoekje Citaat: trojan-scan zou ik uitvoeren met een online scan via Bitdefender werkt niet met Mozilla Firefox, helaas groetsie van poetsie Ik gebruik altijd Ewido Micro online werkt met Mozilla
Gast hummiesat Geplaatst: 30 maart 2008 Geplaatst: 30 maart 2008 Origineel bericht van: JohnO Ik gebruik al jaren de gratis versie van NOD32 bevalt goed hoor Gratis heeft in dit geval mogelijk 1 van de drie betekenissen: 1. Trial versie (30 dagen, daarna geen updates meer als ik het goed heb) 2. Online versie (gratis maar geen permanente controle) 3. "Alternatieve" versie (met sleutel/patch) Ik had eerst NOD32 (met licentie) en ben afgelopen jaar overgestapt op Smart Security (ook met licentie) uit dezelfde keuken als NOD32. Smart Security heeft ook een spamfilter en vuurmuur naast antivirus en antispyware.
D.Quijote Geplaatst: 30 maart 2008 Geplaatst: 30 maart 2008 NOD 32 zit ook in Hitman pro, na een maand is de proeftijd over. Dan even het programmaatje verwijderen, en dan weer Hitman op starten dan loopt die weer voor een maand. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast hummiesat Geplaatst: 30 maart 2008 Geplaatst: 30 maart 2008 We gaan wel off-topic, maar als je dan geen geld uit wilt geven dan kun je toch ook NOD32 zelf downloaden, installeren, na een maand deinstalleren en dan weer installeren, enz.?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen