Ga naar inhoud

[HDCI-2000] hd-kanalen geven melding 13

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb steeds dat ik op de HD kanalen eerst beeld krijg en dan een paar seconden later valt het beeld weg met "melding 13" .

Iemand enig idee wat dat voor melding is? Andere kanalen werken gewoon.

• Moderator
Geplaatst:

Alan, heb je al geprobeerd de spanning van de decoder te halen?

Welke versie software heb je op de ontvanger?

Ik herinner me, dat in het verleden met een oude versie software ik die melding ook wel eens kreeg, en door de spanning eraf te halen deze fout kon herstellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Overigens is in sw.ver 1.00.15 Melding 13:

"Op dit kanaal wordt momenteel niet uitgezonden"

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ben je er zeker van dat alle connecties ok zijn?

Anders de tuner naar fabrieksinstelling terug zetten, software herladen, en dan de kanalen opnieuw inscannen. En kijken of dat resultaat geeft,....

WJ

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen