boarder Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Ik heb hier en Topfield pvr4000 staan waar nieuwe software in moet. Bestaat er een fastscan versie voor dit toestel? Ik ben reeds aan het zoeken geweest maar kan het juiste niet vinden.
WPW Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Nog nooit een fastscan gezien voor de 4000 dus denk van niet. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
boarder Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Geplaatst: 27 maart 2008 Thanks voor de snelle reactie Ik heb er nu het volgende instaan: system id : 206 loader versie : A3.06 device versie : v4.5.0 firmware versie : TF-JPC 4.59.01 Laatste update : mar 16 2007 Ik vermoed dat bij het laden de laatste update gewijzigd is. Kan ik nog iets toevoegen aan dit toestellen mbv van mijn seriele kabel?
WPW Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: boarder Ik vermoed dat bij het laden de laatste update gewijzigd is. Kan ik nog iets toevoegen aan dit toestellen mbv van mijn seriele kabel? Alleen een kanalen lijst met topbox of zo. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Rico H Geplaatst: 27 maart 2008 Geplaatst: 27 maart 2008 Origineel bericht van: boarder Kan ik nog iets toevoegen aan dit toestellen mbv van mijn seriele kabel? Er zijn ook (een beperkt aantal) TAP's voor de 4000PVR beschikbaar: o.a. Ontvangststerkte, biorythme, vuurklok, EPG. Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
René Verbiest Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Er zijn ook (een beperkt aantal) TAP's voor de 4000PVR beschikbaar: o.a. Ontvangststerkte, biorythme, vuurklok, EPG. Rico Ontvangststerkte is heel interessant. Vuurklok zag er aardig uit, maar na deze functie te hebben gebruikt, bleek hij 5á 6 x in de taplijst te staan en na nog een keer gebruikt te zijn, verdubbelde dat, dus die heb ik er gauw weer afgegooid. Biorythme zag er leuk uit, maar ik zag er het nut niet van in, dus ook deze eraf gegooid. Dan de EPG, deze had ik graag gehad, maar doet dus helemaal niets op een 4000. Dus ook eraf gegooid. Kortom, alleen de Signal tap is echt interessant voor een TF4000PVR en is dus ook de enige die ik erin heb staan.
Rico H Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Origineel bericht van: René Verbiest Dan de EPG, deze had ik graag gehad, maar doet dus helemaal niets op een 4000. Dus ook eraf gegooid. Quickepg is geschikt voor de 4000 (heel veel andere EPG-taps alleen voor 50x0 versies). Met deze TAP kun je EPG bekijken van andere zenders terwijl je op hetzelfde kanaal blijft afgestemd; werkt bij mij. Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen