Ga naar inhoud


Inverto 7000m i.c.m Smartwii


Victor60

Aanbevolen berichten

Is er iemand die ervaring heeft in het gebruik van een smartwii met de Inverto met Aston cam i.c.m CD? Ben van plan om hiermee te gaan expirimenteren en dan is alle info natuurlijk welkom. Let wel het gaat mij om intern sharen, dus geen illegale toestanden, waarbij ik natuurlijk ook wel begrijp dat CD dit wel als illegaal zal zien. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik de inverto met matrix reborn cam icm met de smartwi. Dit gaat over het algemeen goed, alleen soms krijg ik geen beeld na inschakelen van de ontvanger. Ontvanger aan en uit volstaat. Soms valt ook het beeld weg tijdens het kijken, dan is het meestal na ongeveer 4 sec. weer terug. Het aanstaan van een andere ontvanger met smartwi heeft hier geen enkele invloed op bij mij.

 

Over het algemeen is er goed mee te werken. Automatisch decoderen van opnames gaat ook uitstekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

werk plsmin 2 jaar met de smartwi. de nieuwste versie werkt goed (naar behoren). heb een paar keer gehad dat niets leek te lukken nadat het beeld was weggevallen. het enige wat toen hielp was de master (waar de CD kaart inzit) van de stroom af te halen. kaart eruit. even wachten (minuut) stroom er weer op en kaart er weer in. succes met de smartwi (wel de site van smartwi in de gaten houden voor updates (T=1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...