Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lekker bagateliserend om direct iedereen hier te beschuldigen van educatief kijken...

Dat doen we hier lang niet allemaal.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast mouse1277
Geplaatst:
Origineel bericht van: Satellite Europe
Lekker hypocriet die opmerkingen hier voor mensen die "edukatief" tv kijken. Jullie beschreven vroeger dus altijd smartcards om je tuinhekje te openen ;-)

mmm, mooie insteek: als je aangevallen wordt en je hebt niet de juiste argumenten, dan ga ik maar lekker naar anderen wijzen................

hier lul je je gewoon niet meer uit, vriend!
Geplaatst:
Origineel bericht van: Satellite Europe
Lekker hypocriet die opmerkingen hier voor mensen die "edukatief" tv kijken. Jullie beschreven vroeger dus altijd smartcards om je tuinhekje te openen ;-)

Bij iemand inbreken (want dat is wat jij doet) is iemand's prive aantasten. Gratis naar betaal TV kijken is ook fout, maar wel van totaal andere orde dan in iemands huis of netwerk inbreken.

Bovendien heb ik wel gewoon een abonnement voor CDS, want ik ben geen piraat. Dat ik daarnaast nog via een cardshare naar een paar andere abonnementen zoals premiere kijk is geen piraterij. Ik kan me daarop immers onmogelijk officieel abonneren.

Hoe het ook zei, wat jij doet is gewoon een ordinair misdrijf.

Ron
Geplaatst:

<< Dat ik daarnaast nog via een cardshare naar een paar andere abonnementen zoals premiere kijk is geen piraterij. Ik kan me daarop immers onmogelijk officieel abonneren.>>

Dan mag het wel?

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
Dat ik daarnaast nog via een cardshare naar een paar andere abonnementen zoals premiere kijk is geen piraterij. Ik kan me daarop immers onmogelijk officieel abonneren.

Ron

Oja nu snap ik het.

Ik kan officieel niet een ferrari kopen dus dan mag ik het stelen,en de gouden koets kan ik ook al niet officieel kopen,ik ga meteen naar Den Haag. confused

xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2

Geplaatst:

wat een genuzel allemaal

die vergelijkenen raken kant nog wal en slaan nergens meer op

je mag ook niet te hardrijden maar dat doe jij natuurlijk ook nooit

laten we alsjeblieft gauw ophouden

en weer door gaan waar en eigelijk over ging

en anders maar gauw slotje er op

Rienk

Geplaatst:

Je bedoeld dat je geen ferrari kunt betalen. Dat is heel iets anders:-)

Voor zover ik weet is het kijken naar betaal TV geen schending van auteursrechten en/of algemene voorwaarden van een provider en al helemaal geen misdrijf als het niet mogelijk is om mij tegen betaling voor de buitenlandse dienst te abonneren.

Wat ik zeker weet is dat het inbreken in een huis, net zo goed eens misdrijf is als het inbreken in een gesloten computer netwerk.

Buiten dat schend je daarbij iemands privédomein.

Ron

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik dacht dat het alleen strafbaar was als je de beveiliging kraakt of als er kenbaar word gemaakt dat de verbinding niet gebruikt mag worden, door bijv de naam te veranderen naar verboden toegang oid.

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Thomas2000
Ik dacht dat het alleen strafbaar was als je de beveiliging kraakt

Die tijden zijn voorbij Thomas.
Geplaatst:
Ik dacht dat het alleen strafbaar was als je de beveiliging kraakt of als er kenbaar word gemaakt dat de verbinding niet gebruikt mag worden, door bijv de naam te veranderen naar verboden toegang oid.

Is al bijna twee jaar zo na de nieuwe wet er is toen hier ook een heel topic over geweest. laugh
Geplaatst:

Dat was vroegâh zo... nu is het gewoon verboden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is er een verschil tussen stelen uit de supermarkt als de deur open staat en stelen uit de supermarkt als de deur op slot is?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Wel met open deur. Maar daar gaat het niet om toch? Beveiliging kraken was de issue?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen