Ga naar inhoud


Prijsverhoging


premium

Aanbevolen berichten

de goede kwaliteit valt ook wel mee dat dacht ik ook altijd tot dat je een lcd tv koopt dan kom je er achter dat het niet zo heel goed is vergelijkbaar met digitenne is de schotel wel beter

maar de kabel en adsl zijn wel met ee opmars bezig zeker qwa kwaliteit

 

topfield 7700hsci

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij digitale tv van Casema vind ik de kwaliteit beter dan de schotel!! Ik heb een plasma tv 107 cm. CD moet eens ophouden met die absurde verhogingen anders gaan ze er bij mij wel uit, houd ik de schotel voor de FTA zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt plus je hebt meer mogelijkheden

helaas woon ik in buitengebied en is schotel echt noodzaak

digitene met een lcd van 102 is zo slecht is net video tegen over dvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaande tekst is via "mijn canaldigitaal" ca. 5 minuten geleden verzonden. Ben benieuwd of ze reageren.

 

Prijsverhoging settop box pakket van 39,95 naar 49,95.

Vanwege deze prijsverhoging heeft u zonder mijn toestemming € 49.95 van mijn giro afgeschreven. Ik verzoek u derhalve per omgaande voornoemd bedrag terug te boeken. Tevens zeg ik, vanwege de prijsverhogingen van de laatste jaren, mijn abonnement met ingang van heden op.

Een spoedige reactie uwerzijds zie ik met belangstelling tegemoet.

m.vr.gr.

xxxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, die reageren echt niet. Je moet trouwens opzeggen via aangetekende brief. Ze zijn daar inmiddels ook meester in het zoekmaken van aangetekende stukken.

 

Oja, datum van binnenkomst brief gaan ze kijken of je jaar al uitgezeten hebt. De prijsverhoging is niet dusdanig dat je er om die reden contract per direct mag ontbinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een tijdje geleden al voorspelt dat ze weer een prijsverhoging zouden doen. Was ook niet zo moeilijk om dat te voorspellen. Maar met deze prijsverhoging zullen ze zeker RTL 8 er bij moeten doen. Ik heb CD nu opgezegd en heb nu Digitenne met RTL 8. Nu kan mij die zender niet zo heel veel schelen maar wel Animal Planet en Discovery. Ik hoef niet tig zenders, ik hoef alleen maar een paar goede zenders. Ik ken meer mensen die CD nu hebben opgezegd omdat Digitenne voor hun geval (naar de smaak van de zender keuze) goedkoper is. En voor 89 euro heb je ook nog de regionale zender. Tja, een duo op je schotel is dan 40 euro, dat is inderdaad wat goedkoper.

 

Voor mensen die minimum pakket van CD willen, zullen zich nu beter moeten bedenken: Een schotel voor zo een 500 euro en dan ben je 1,95 per maand goedkoper uit dan Digitenne. Dan moet je wel erg lang wachten voordat je dat geld er uit hebt, om nog maar niet te spreken over de afschrijf kosten. na 21 jaar ben je goedkoper uit (-: Uitgaande van 500 euro kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Deze club moet je altijd 2 of 3 keer goed aanschieten voordat er beweging komt in de zaak.

Dat klopt, ze zijn daar zo flexibel als een eiken Balk.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Benny Lava
Origineel bericht van: rolandroland
Een schotel voor zo een 500 euro en dan ben je 1,95 per maand goedkoper uit dan Digitenne. Dan moet je wel erg lang wachten voordat je dat geld er uit hebt, om nog maar niet te spreken over de afschrijf kosten. na 21 jaar ben je goedkoper uit (-: Uitgaande van 500 euro kosten.


Weet je wat? Laten we uitgaan van 1000 euro kosten, dan duurt het nog twee keer zo lang! smirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

Heb pas geleden op de bekende marktplaats nog gekocht:

1 schotel met rotor en lnb

20 m coax

1 xena 1700

wel zelf slopen

maar moest er 75€ voor betalen

ophangen, afstellen, kaart erin en kijken, dus 100€ of zelfs 500€ vind ik overdreven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...