Ga naar inhoud


Prijsverhoging


premium

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Simpelman
De graaiers en uitmelkers, hebben het set-top box pakket inmiddels
verhoogd naar € 59,95 per maand.


Tja dan zou ik snel veranderen naar het top pakket, want dat is dan goedkoper per maand :D

JJK
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:

Hoe weet jij zo zeker dat dit pakket ook per 1 mei 2009 weer met 10 Euro wordt verhoogd ?
En wanneer stoppen ze volgens jou met die verhogingen ?

Ik kan me een persbericht herinneren van zo'n 5 jaar geleden (toen het SetTop pakket nog 15 Gulden/7 Euro kostte en je ook nog gratis kon kijken). Dit zou net zolang doorgaan totdat het pakket kon verdwijnen.... Echter het gekke is dat de laatste twee jaar het basispakket ook telkens met een Euro omhoog is gegaan per maand (van 6.95->7.95->8.95) en het settop pakket maar met 83 cent. Dus inhalen dat lukt de laatste twee jaar niet(???)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: tfh
[
Ned 1,2 & 3 zijn nog altijd FTV, niet FTA, dus heb je in principe altijd nog een CD kaartje nodig.

Dat klopt, maar ze schrijven: ..."De smartcard is vanaf heden alleen geschikt voor de ontvangst van de gratis kanalen. (Ned1,2,3,BVN en alle Free To Air zenders)...
Voor FTA zenders heb je IMHO geen kaartje van CDS nodig, tenzij je een oudere "goedgekeurde" ontvanger hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pch
...dan nog wel steeds €1,- p.m. voor elke 2e en 3e smartcard bij een CD-abo van minimaal basis?
Gr. Paul.

Alhoewel het voor de hand zou liggen dat ook deze optie verhoogd zou worden heb ik op dit moment geen aanleiding om aan te nemen dat er een verhoging komt.
Begin deze week heb ik mijn 2e (€ 1,=) Irdeto kaart gratis omgeruild tegen een Seca CD kaart. Tijdens mijn telefonisch contact met CD heb ik weliswaar niet expliciet over de € 1,= optie met hen gesproken maar ik kon uit hun opmerkingen niet opmaken dat het duurder zou worden.
Nu zegt dit bij CD waarschijnlijk niet veel maar als al verhoogd wordt zal dit wel meevallen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...