Spiderman1974 Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Hoi mensen, Misschien valt mijn vraag wel niet onder webdesign maar ik kon geen betere plaats op dit forum vinden. Wat heb ik nodig om een eigen webshop te beginnen, dus niet de software maar echt een webshop. Ik zou graag iets willen beginnen in spel consoles, waar moet ik dan aan voldoen?? Mvg, Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
MagicOnline Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Ga eerst eens wat informatie bij de KVK halen. Deze kunnen je heel goed informeren. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
theparasol Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 - Zolderkamer - Wat hulp van een goede buur voor een primitieve website - import van over de grens zodat ook de btw tot de marge gerekend kan worden - Pas bestellen als je order binnen hebt - ieder jaar verhuizen voor de belastingdienst Geld stroomt binnen en suc6 verzekerd. !!!!! GA NAAR DE KVK !!!!!!
lite Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: theparasol - Zolderkamer - Wat hulp van een goede buur voor een primitieve website - import van over de grens zodat ook de btw tot de marge gerekend kan worden - Pas bestellen als je order binnen hebt - ieder jaar verhuizen voor de belastingdienst Geld stroomt binnen en suc6 verzekerd. !!!!! GA NAAR DE KVK !!!!!! Dalerpeel, belastingparadijs. And now for something completely similar
Gast Richard7 Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 @ theparasol, je vergeet als laatste stap: nieuwe goeie buur zoeken voor onderhoud website
digitaal kijker Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 dat laat je door die eerste buur je aanleren in dat eerste jaar hé,zo moeilijk is dat allemaal niet Origineel bericht van: Richard7 @ theparasol, je vergeet als laatste stap: nieuwe goeie buur zoeken voor onderhoud website Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen