Ga naar inhoud


BBC Prime weg uit pakket ?


Han Il Asco

Aanbevolen berichten

Ook op "concurrent" Digitenne is BBC Prime nog gewoon te zien, het signaal zal wel van de Hotbird frequentie komen.

 

Grt, Matthijs

 

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik krijg ook net de nieuwsbrief:

 

Citaat:
BBC PRIME

BBC Prime

 

De Engelstalige zender BBC Prime heeft besloten niet langer uit te zenden via de ASTRA 19,2-satellietpositie met ingang van 1 april 2008.

 

Hierdoor is het voor CanalDigitaal niet langer mogelijk om deze zender door te geven in het Basis-pakket en hogere zenderpakketten.

Nou jammer dan. Als UPC Direct besluit het niet langer door te geven zal het ook snel ophouden, CDS kan die transponderruimte zelf niet betalen op 19,2 oost.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Nou jammer dan. Als UPC Direct besluit het niet langer door te geven zal het ook snel ophouden, CDS kan die transponderruimte zelf niet betalen op 19,2 oost.


Wie zegt dat ze het niet kunnen betalen. Bovendien is het zo dat de BBC, BBC-prime aan het uitfaseren is en daardoor wordt het vervangen door een soort pakket. Feitelijk loont het dus niet eens om extra transpondercapacitiet vrij te maken. Al hoewel de testbeeld tijd van Tele2 Voetbal 2/Man-X wel in mijn ogen BBC-Prime kan laten zien zo lang het duurt...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Nou jammer dan. Als UPC Direct besluit het niet langer door te geven zal het ook snel ophouden, CDS kan die transponderruimte zelf niet betalen op 19,2 oost.


Wie zegt dat ze het niet kunnen betalen. Bovendien is het zo dat de BBC, BBC-prime aan het uitfaseren is en daardoor wordt het vervangen door een soort pakket. Feitelijk loont het dus niet eens om extra transpondercapacitiet vrij te maken. Al hoewel de testbeeld tijd van Tele2 Voetbal 2/Man-X wel in mijn ogen BBC-Prime kan laten zien zo lang het duurt...

Op de Hotbird (en Digitenne en diverse andere posities) is het nog wel, en straks is het eigenlijk maar afwachten of die nieuwe BBC zenders op 19,2 oost komen..

Hopen dan maar.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Dan mot'ie haast wel kijken op 11116/27500/v hotbird.


Fout ik heb mijn schotel met een twin lnb op de astra 19.2e staan en je raad al dan gaat er dus 1 kabel naar de D+ ontvanger en de andere naar de ontvanger die ik voor CDS gebruik en nog gewoon bbc prime.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dus net paar secs terug nog beeld op 10920 horizontaal upc was een comedy serie bezig. Kreeg een kaart update binnen en toen viel bbc prime uit, dus de zender zend nog steeds uit maar is uitgezet door cds per 1 april zo lijkt.

 

Affijn sinds 22:18 vanavond heb ik dus ook bbc prime niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Hij verdwijnt toch alleen via de Astra 1?


Ja, op Hotbird blijft ie (gecodeerd) nog wel uitzenden.

Maar voor de Astra 1-kijkers is hij nu die verdwenen. Welke zender moet er voor in de plaats komen vinden jullie? Eurosport 2 zou erg leuk zijn! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peter-nmgn
wat d8 je van BBC1 en BBC2?


Ik denk niet dat CDS deze zomaar kan toevoegen... die zijn volgens mij best duur. Verder zitten deze FTA op Astra 2, en mensen die deze zenders graag willen ontvangen, hebben waarschijnlijk al een installatie om Astra 2 erbij te ontvangen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...