Ga naar inhoud


BBC Prime weg uit pakket ?


Han Il Asco

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Zou het kunnen zijn dat de zender niet meer in te lezen is, maar mensen die de zender nog steeds in hun zaplijst hebben staan (dus geen nieuwe lijst hebben geinstalleerd), wél beeld hebben...

Ik heb de zender er eigenlijk meteen uitgehaald... confused


Hier heb ik de zender gewoon laten zitten in de lijst en krijg er geen beeld op met de CDS kaart hij geeft gecodeerd aan.
Bij het nieuw inlezen krijg ik zoals in dit bericht er nog één bij.
En ik heb het familie pakket van CDS maar geen beeld. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Zou het daar niet aan kunnen liggen? Ik heb ook het familiepakket maar geen beeld op BBC Prime. Welk CDS-pakket heb jij dan, Jap?


Ik heb het basis pakket.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jap
Ik heb het basis pakket.


Het begint toch vreemd te worden het lijkt er op dat UPC er mee gestopt is en hij komt ook niet meer voor zowel bij Lyngsat en ook bij Kingofsat kan ik de zender niet meer vinden en ook geen beeld meer.

Misschien dat de Engelsen van BBC hem nog steeds uploaden naar de Astra1 sateliet, maarja waarom de één dan beeld heeft en de ander niet vraag ik me af. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

net even een oude zenderlijst ingezet met de BBC prime nog in en kan deze ontvangen,maar die is wel nog gecodeerd en er komt op dat er geen signaal is.

dus vindt het raar dat jullie die kunnen bekijken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelijk kontakt opgenomen met BBC Prime en deze meld het volgende:

 

Dear Joop,

Please note that this email address will shortly cease so please forward any further comments via the BBC Prime forum (please go to forum link via the FAQ’s) on the BBC Prime website www.bbcprime.com.

Your provider took the decision to no longer show BBC Prime and as a paying customer you will need to speak to them to find out why this decision was taken. BBC Prime has always been broadcast from the Hotbird satellite and not from Astra. We assume YOUR provider may broadcast from Astra but again you will need to contact them to discuss this.

 

Regards,

 

BBC Prime

Wat mij bevreemd is dat ik via een nieuwsbrief van Canal digitaal pas op 2 april j.l.via de nieuwsbrief laat weten als volgt:

 

Canal digitaal's Nieuwsbrief d.d.2.4.08

BBC PRIME

De Engelstalige zender BBC Prime heeft besloten niet langer uit te zenden via de ASTRA 19,2-satellietpositie met ingang van 1 april 2008.

 

Hierdoor is het voor CanalDigitaal niet langer mogelijk om deze zender door te geven in het Basis-pakket en hogere zenderpakketten.

 

Wie moet je nou geloven?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC Prime werd afgenomen via de UPC-Transponder op Astra en UPC heeft besloten de zender niet meer door te geven, zodanig dat hij ook niet meer voor CDS beschikbaar was. BBC Prime houdt dus op met uitzenden via Astra, al is het doordat UPC het niet meer doorgeeft. CDS had het inderdaad iets duidelijker kunnen meedelen, want nu lijkt het erop dat BBC Prime zelf die beslissing zou genomen hebben, waar de knoop bij UPC ligt.

 

Er blijkt trouwens vervanging op komst want de klantendienst van CDS heeft op een ander forum laten weten dat een op families-gerichte zender binnenkort aan het familiepakket zou worden toegevoegd.

 

Greets

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
En UPC Digital geeft BBC Prime nog gewoon in zijn kabelpakket door.

Groet, Alfons

Hoewel allebei eigendom van Liberty Global hebben UPC NL en UPC Direct voor Hongarije verder niets met elkaar te maken. UPC NL zal het ook wel van de Hotbird plukken. De Nederlandse markt heeft nog wel behoefte aan BBC Prime (blijkbaar), in ieder geval genoeg om de kabelcapaciteit hiervoor kostendekkend te maken. Dit is blijkbaar niet het geval voor de Hongaren die naar de Astra satelliet kijken. UPC NL en UPC Direct maken beslissingen onafhankelijk van elkaar, UPC Direct gaat ook niet opeens TMF NL doorgeven..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand mij vertellen hoe lang mijn contract nog doorloopt,heb het basispakket weer omgezet in Settoppakket op 4 april j.l.omdat ik géén BBC Prime meer kan zien.Heb het basispakket afgenomen op 13 maart 2003.Telefonisch werd mij gezegd dat ik nog 2 jaar moet betalen!dit kan toch niet waar zijn?Op 2 april kreeg ik de nieuwsbrief!Het kan toch niet zo zijn dat als ze zien dat je géén maand meer kan opzeggen vooraf de afsluitdatum dat ze dan nieuwsbrieven rondsturen.Vrienden van ons kijken nog steeds naar BBC Prime met de schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede vraag, is het verwijderen van BBC Prime een wijziging in het contract? Technisch gezien vast niet, als men vanaf nu in het toppakket alleen nog Nederland 1, 2, 3 en RTL 4 door zou geven en ze noemen dat toppakket is er technisch gezien geen wijzinging in het contract: je krijgt nog steeds het toppakket, ook al is het geen stuiver meer waard.

 

Persoonlijk zou ik zeggen dat het wegdoen van BBC Prime wèl een wijziging is. Je krijgt nu opeens een ander product. Als b.v. een internetprovider besluit de snelheid te verlagen (tis maar een voorbeeld) dan moeten ze je ook een mogelijkheid bieden om van je contract af te komen. Waarom zou CDS dat dan niet moeten als ze een zender wegdoen? Als ze straks Discovery weg zouden doen (zal vast niet gebeuren maar stel), dan hoef ik ook geen basispakket meer en zou me behoorlijk genaaid voelen als ik er dan nog 11 maanden aan vast zit. Met het verdwijnen van BBC Prime ben ik ook al niet blij, maar dat is voor mij persoonlijk nog niet genoeg reden om op te zeggen. Al mag de prijs van mij nu wel omlaag, of tenminste dan dit jaar eens géén prijsverhoging. Of het etalagekanaal weg en daar BBC Prime neerzetten..

 

Maar ik vrees dat juridisch gezien CDS dus gelijk zal hebben. Misschien kan je eens bij Kassa aankloppen, mag CDS voor dit voor de camera goed proberen te praten.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...