Ga naar inhoud


BBC Prime weg uit pakket ?


Han Il Asco

Aanbevolen berichten

Inderdaad is de wegval van BBC-prime een aanpassing. Echter CDS moet je de kans geven binnen een redelijke termijn een alternatief te laten vinden. De vraag is nu wat is die redelijke termijn.

 

Als deze termijn verstreken is dan kun je feitelijk per direct je contract ontbinden en eventueel naar SetTop terug gaan.'

 

redelijke termijn = 6 weken???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Littlesat
Inderdaad is de wegval van BBC-prime een aanpassing. Echter CDS moet je de kans geven binnen een redelijke termijn een alternatief te laten vinden. De vraag is nu wat is die redelijke termijn.

De vraag is meer: wat is een alternatief? Ze kunnen nu wel "Body in Balance" in het basispakket stoppen als alternatief maar die mogen ze mooi houden van mij. Niemand wil die bagger zien.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Han Il Asco
Mijn ouders kunnen het nog steeds ontvangen op de goedgekeurde Plipsen basispakket. Ik met Humax 5400 familie pakket niet. Wat is dit voor gepest van CDS ?


Ik hoor meer mensen met een basispakket die BBC Prime nog kunnen ontvangen. Hier met een Familiepakket ook géén BBC Prime meer...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Origineel bericht van: Han Il Asco
Mijn ouders kunnen het nog steeds ontvangen op de goedgekeurde Plipsen basispakket. Ik met Humax 5400 familie pakket niet. Wat is dit voor gepest van CDS ?


Ik hoor meer mensen met een basispakket die BBC Prime nog kunnen ontvangen. Hier met een Familiepakket ook géén BBC Prime meer...

Ik meet 2,64mbit/s met een oude zenderlijst maar decrypten doet het niet. Basispakket.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin van Gestel
Origineel bericht van: Han Il Asco
Mijn ouders kunnen het nog steeds ontvangen op de goedgekeurde Plipsen basispakket. Ik met Humax 5400 familie pakket niet. Wat is dit voor gepest van CDS ?


Ik hoor meer mensen met een basispakket die BBC Prime nog kunnen ontvangen. Hier met een Familiepakket ook géén BBC Prime meer...


Met het Entertainment pakket was het ook gelijk schluss.

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast shauna

Het is nu 5 Mei en ben op visite in bergen op zoom en wat denk je die zitten nog steeds naar BBC Prime te kijken via Canal digitaal.Ik koop straks een digibox en wacht op Freesat die op 8 Mei gelaunched gaat worden, kan dan alle Engelse zenders zien incl.films en nog GRATIS ook.Want mijn man en ik krijgen al aardig ontwenningsverschijnselen aangezien we onze favoriete soap Eastenders niet meer kunnen zien.Bad is it not?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: shauna
Want mijn man en ik krijgen al aardig ontwenningsverschijnselen aangezien we onze favoriete soap Eastenders niet meer kunnen zien.Bad is it not?

Mijn ega is er net zoeen :D maar voor weinig heb je astra2 erbij en kan je elke dag 2x kijken, bbc1, bbc3 herhaling en zondag de hele week nog een keer voor het geval je tog nog wat gemist had laugh

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Weet je zeker dat je via CanalDigitaal naar BBC Prime keek en niet via Digitenne.?
Digitenne heeft BBC Prime nog wel in het pakket zitten.!

Digitenne in Bergen op Zoom? Grapje zeker? grin.gif

Ja in principe kan het, maar CanalDigitaal is hier waarschijnlijker..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: Johan45
Weet je zeker dat je via CanalDigitaal naar BBC Prime keek en niet via Digitenne.?
Digitenne heeft BBC Prime nog wel in het pakket zitten.!

Digitenne in Bergen op Zoom? Grapje zeker? grin.gif

Ja in principe kan het, maar CanalDigitaal is hier waarschijnlijker..


Nee, BBC Prime in het CanalDigitaal pakket, dat is een grap.
Van de CanalDigitaal website.
Citaat:
Vraag
Waarom heb ik geen beeld op BBC Prime?

Antwoord
De BBC heeft besloten om de zender BBC Prime met ingang van 1 april 2008 niet meer uit te zenden via de ASTRA 19,2 satelliet. Hierdoor is het niet meer mogelijk om BBC Prime op deze satelliet en via CanalDigitaal te bekijken.


Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Nee, BBC Prime in het CanalDigitaal pakket, dat is een grap.
Van de CanalDigitaal website.

Ik ga in dat geval maar voor de derde optie, BBC Prime via de Hotbird. Daar heb ik ook nog beeld op.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...