Gast bolli Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 ========================================== Philips RayhTec9a public /omgezet voor de Pioneer 1430 ========================================== Deze mooi strakke Philips Firm nu ook voor de Pioneer Incl: - uitgebreide handleiding van (philips) RayhTec9a - recente Kanalenlijst Ondersteund en getest: Parallel: - Pionero 5 - Project1 "DATA ONTVANGST OK" > Hierna kan de Firmware erin geladen worden Serial: - [ dSLr ] *** BCT-1430 serial DL ready *** > Hierna kan de Firmware erin geladen worden SubMenu: - Menu - 4 - 1 - 9 Compoort snelheid (baudrate) - Menu - 4 - 1 - D Download via -PC- (kanalenlijst) > Hierna kan de Kanalenlijst erin geladen worden Kanalenlijst (setting) inladen ------------------------------- Gebruik MES / Mediabox / Mconnect 2.99 / GBTools Selecteer alleen... (anders crasht de decoder) - TCS - TPT Decoder aan /uit zetten - EMU Daarna EMU laden... Klaar! note: ----- Vergeet de PId scan niet! Druk "+" daarna "B" voor Menu daarna "1" Kies nu de gewenste PID voor het kanaal. =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed . 1430_RayhTec9a_public_incl.Settings_Uitleg.zip
Gast bolli Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 @allemaal, Deze mooie ROTOR kanalenlijst zonder EMU kan wel zonder foutmelding in de Pioneer 1430 decoder gezet worden. Ga naar Hoofdmenu - 4 - 1 - D (Download -PC-) Nu zal de kanalenlijst netjes ingeladen worden Hierna nog even de EMU erin laden... Klaar! Sorry RayhTec, ik had jouw Rotor-lijst over het hoofd gezien, nog bedankt, het werkt! =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed .
Gast bolli Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 @Johan45 Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat een kanalenlijst met keys niet is toegestaan. Mijn excuses hiervoor. Ik was toch echt van mening dat ik de keys in [0000] had veranderd. Maar vooruit iedereen kan zich vergissen. Hier nogmaals de kanalenlijst zonder keys. =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed . EMU_[0000]_RayhTec9a rotor 6ofTen rev 16-03-08.zip EMU_[geen]_RayhTec9a rotor 6ofTen rev 16-03-08.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen