Gast Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 Heb hier net een fonkel nieuwe flips ontvangen, maar ik heb zelf nog nooit iets met die ontvangers gedaan. Zou iemand een tipje geven over welke GW files enz.<P>BVD<P><BR>Stay satted
Philips Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 Hallo,<BR>misschien kan ik je helpen maar ik begrijp niet wat je precies wil..!<BR> <p>[ 07-08-2001: Message edited by: Philips ] Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)
Gast Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 Had effu geen tijd om m'n bericht volledig te maken.wat ik eigenlijk wel zou willen weten om op weg te worden geholpen :<P>- Moet ik voor de flips aparte GW files hebben, ( die van de hummie lopen niet) <P>- Bestaat er voor de flips ook al andere soft , zoals bv bij de Nokia's (dvb200)<P><BR>- En als het effu kan een naam of een URL waar ik evt files (al dan niet leeg ) kan vinden. Keys etc vindt ik zelf wel<P>Zou fijn zijn om even een beginnetje te hebben, spaart een hoop tijd uit<P><BR>stay satted
xfiles69 Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 - ja "insert smartcard probleem" ze heten o.a duck,murdock. in de readme file staat wel of ze geschikt zijn.<BR>- Geen andere software<BR>-url's worden en mogen op dit board niet worden gegeven.Stuur me maar een pm met je emailadres.ovv phillipsfiles.<BR>
Aanbevolen berichten