Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hier net een fonkel nieuwe flips ontvangen, maar ik heb zelf nog nooit iets met die ontvangers gedaan. Zou iemand een tipje geven over welke GW files enz.<P>BVD<P><BR>Stay satted

Geplaatst:

Hallo,<BR>misschien kan ik je helpen maar ik begrijp niet wat je precies wil..!<BR> smile.gif" border="0<p>[ 07-08-2001: Message edited by: Philips ]

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Geplaatst:

Had effu geen tijd om m'n bericht volledig te maken.wat ik eigenlijk wel zou willen weten om op weg te worden geholpen :<P>- Moet ik voor de flips aparte GW files hebben, ( die van de hummie lopen niet) <P>- Bestaat er voor de flips ook al andere soft , zoals bv bij de Nokia's (dvb200)<P><BR>- En als het effu kan een naam of een URL waar ik evt files (al dan niet leeg ) kan vinden. Keys etc vindt ik zelf wel<P>Zou fijn zijn om even een beginnetje te hebben, spaart een hoop tijd uit<P><BR>stay satted

Geplaatst:

- ja "insert smartcard probleem" ze heten o.a duck,murdock. in de readme file staat wel of ze geschikt zijn.<BR>- Geen andere software<BR>-url's worden en mogen op dit board niet worden gegeven.Stuur me maar een pm met je emailadres.ovv phillipsfiles.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.