Jürgen Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Regelmatig moet ik via de bekende weg een Services handmatig opstarten (o.a. Wireless Zero Configuration-service). Volgens mij kan dit ook met één regel via de command prompt (VB?) maar ik kan de syntax niet zo 1,2,3 vinden. Wie kent de syntax wel? Ik gebruik overigens Windows XP Pro NL SP2. Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
MagicOnline Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 deze kun je toch gewoon via services.msc op automatisch starten zetten... CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Jürgen Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Geplaatst: 29 maart 2008 Uiteraard staan de betreffende services op automatisch maar stoppen om uiteenlopende reden ook weer automatisch. Wellicht had ik de vraag anders moeten stellen, i.p.v. opstarten het woord herstarten moeten gebruiken. Ik weet ook dat dit in 1e instantie alleen het symptoom bestrijdt en niet het probleem maar ik heb op dit moment geen tijd om het probleem op te sporen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
theparasol Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 net start {servicenaam} net stop {servicenaam}
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen