Wim J Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Heeft iemand enig idee hoe ik S-video signaal uit de Humax krijg? Voorlopig gebruik ik mijn vcr als convertor (scart naar S-video) W VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Moderator ceesv Geplaatst: 29 maart 2008 Moderator Geplaatst: 29 maart 2008 Helaas heeft de Humax HDCI2000 geen S-Video uitgang. Beschikbaar is Composiet-video, Component-video, en RGB. En verder natuurlijk HDMI-uit. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Wim J Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Geplaatst: 31 maart 2008 Alleen vreemd dat Humax dan wel S-video vermeld in hun eigen spec-sheet van de HDCI2000. pag 4 ! http://www.humaxdigital.com/global/products/new_leaflet/HDCI-2000_L.pdf Nu vraag ik me af of er via één of ander trucje toch geen S-video signaal kan verkregen worden. De connector is er niet,... WJ VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Moderator ceesv Geplaatst: 31 maart 2008 Moderator Geplaatst: 31 maart 2008 Wim, je hebt gelijk. Ik heb ook nog even de online gebruiksaanwijzing geraadpleegd, en die geeft ook de mogelijkheid om s-vhs uit te gaan. Dit gaat dan d.m.v. de tv-scart aansluiting. In het AV-menu moet je dan de mogelijkheid hebben, om die uitgang op s-vhs te programmeren. Ik weet alleen niet of de huidige software die mogelijkheid heeft. Ik zal dit vanavond thuis eens uitproberen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 31 maart 2008 Moderator Geplaatst: 31 maart 2008 Zo, ik heb het even geprobeerd, en de ontvanger schakelt inderdaad op de scart-tv uitgang op s-vhs. Er is een scart standaard voor het transporteren van y/c signalen. wanneer je de pinconfiguratie wil weten zeg je het maar. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Wim J Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Geplaatst: 1 april 2008 OK, Als je me de pin-out nog zou kunnen bezorgen ben ik helemaal gelukkig! Waar vond je de info ivm de pin-out? Ik vond enkel info ivm Svideo IN op scart,... WJ VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Moderator ceesv Geplaatst: 1 april 2008 Moderator Geplaatst: 1 april 2008 Wim, de aansluiting voor s-vhs via scart is als volgt: SCART (INPUT 2) 1. Audio-uitgang, rechts.........8. Audio-video regeling .....15.Chroma S-Video-ingang 2. Audio-ingang, rechts..........9. Aarde..........................16. Niet gebruikt. 3. Audio-uitgang, links...........10. AV Link regeling ..........17. Aarde voor video 4. Gemeenschappelijke aarde..11. Niet gebruikt...............18. Aarde voor audio..........................12. Niet gebruikt................19. Video-uitgang 5. Aarde.............................13. Aarde ........................20. Video/S-Video-ingang 6. Audio-ingang, links............14. Niet gebruikt................21. Stekker-afscherming Deze aansluitingen zijn voor een monitor ingang. Voor de uitgang op de humax betekent dit, dat de s-video uitgang gekruisd zit op poot 19. Chroma blijft op poot 15. Ceesv. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Wim J Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Geplaatst: 2 april 2008 Dat moet ik één van komende avonden uitproberen,.... Ik hou jullie op de hoogte! Wim VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen