Penthe Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Wil je weten of je een man of een vrouw bent??????????? Kijk dan snel naar beneden. Niet hier stommeling!!!!!!!!!!! :D
Zilverster Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 @Penthe, Je maakt er wat van ............ Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
satcat Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Zouden er nou veel SAT4ALLers naakt achter het toetsenbord zitten?
WPW Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Origineel bericht van: satcat Zouden er nou veel SAT4ALLers naakt achter het toetsenbord zitten? Is dat wat bijzonders dan? ik zit altijd naakt erachter gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
gigantaandemuur Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Ms een goed idee een natuuristeninternetcafe je hebt dan alleen wat hogere stookkosten. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Tonskidutch Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 ik ook (gestonken) maar dat soort grappen vindt niet iedereen leuk gelukkig ik wel... denk echter dat je daarmee een nieuw fenomeen ontdekt hebt het grapjes/grappen middels forumtools plaatsen en niet zo maar een tekst of foto copieren. cheers Get Back The Beatles
Moderator ceesv Geplaatst: 29 maart 2008 Moderator Geplaatst: 29 maart 2008 Zo ken ik er ook nog wel een paar... Hoe houdt je een zuiderbuur (sorry) uren bezig? Zie volgende posting. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 29 maart 2008 Moderator Geplaatst: 29 maart 2008 Hoe houdt je een zuiderbuur (sorry) uren bezig? Zie vorige post! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen